bsnort

Alla inlägg under november 2011

Av Bsnort - 29 november 2011 18:15

Hej läsare!!


Lyssnar på min (enligt mig) underbara Spotify-lista och just nu Queen. 

Aja, nu har vi övat musikal idag och jag, (har jag ärvt pappas journalistik? Älskar att skriva och fota?), tog foton på några som ville. Kul att ha i framtiden.

Ska kolla imorgon om det är okej för klassisarna om jag tar foton när dem övar också!

Sydde klart ett örngott idag med farmor som ska bli julklapp!


Har ni rim på klapparna?  Hade det på några förra året ska nog ha det i år också! Håller kvar vid alla traditioner här!


Ska klargöra en sak, en gång för alla. Vår. Hund. Är. Inte. Rumsren. Med. Stort. Inte. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 28 november 2011 18:36

Nu ska vi kolla på Rango. 

<3

Av Bsnort - 28 november 2011 18:19

Hej läsare!!


Min pappa är journalist. Han är jättesnäll. Men, ursäkta mig, ursäkta, förlåt, men varför är vissa journalister idioter? Ursäkta?

Som jag läste nyss några grejer en journalist skrivit om Foki och dem skrev att hon har vitmålade läppar! Det är ju oftast fjortisar som har Idominsalva på läpparna och FOKI ÄR INTE FJORTIS, PUNKT, PUNKT! Jag känner snälla fjortisar, som är jättebra kompisar, men vissa är ju larviga. Och Foki är inte sådan! De skrev också att hon har korta kjolar och barnsliga rosetter. 

Korta kjolar har hon och rosetter men är jag också barnslig då? Det finns säkert folk som tycker det men fattar ni vad jag menar?

Jag har rosetter i håret och korta kjolar. Inte såhär jättemysko korta men kanske halvvägs till knäet, men då har jag alltid leggins också! 

Så hallå? Och så skrev dem att manga är en serie. Det fanns massor, tusentals, miljontals OLIKA mangaserier. 

Fundera på detta. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 28 november 2011 07:27

Hej läsare!!


Jag sitter här hemma och ska snart fly fältet. ( Till skolan med andra ord.)

Har inte så mycket att göra och har packat väskan m.m. 

Har lite ont i ögonen och är för tillfälligt svartsjuk, hejdå!


Kram

bsnort

Av Bsnort - 27 november 2011 16:23

Hej läsare!!


Har haft kass uppdatering för jag har varit inne i min nya berättelse JULSKANDALEN. Blev färdig idag och är väldigt nöjd. 

Ska skriva ut den sedan. Vi sitter här och missbrukar Spotify igen. Måste tyvärr sluta nu för datorn hackar jättemycket. 


Kram 

bsnort

Av Bsnort - 27 november 2011 13:29

Hej läsare!!


Idag är det första advent, alla! Bara ungefär fyra veckor kvar till JULAFTON!!!! 

Jag känner mig lite smått stressad till julklappar! Nu ska jag nog göra en lista på alla jag ska ge julklappar till och fixa så jag vet. 

Hittade lite smått hos I och och det blir bra som julklappar, snart klar med F:s julklapp och sedan ska jag fortsätta med J:s. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 25 november 2011 21:50

Hej läsare!! 


Har haft lite seg uppdatering och det var lite synd. <3

Men idag var vi på filmen, jag och F!!!!

Den var så bra! Vi fick varsin Twilightmeny av mamma, ( tack mamma! <3!)

Det var en Twilightpopcornbehållare, en twilightmugg och ett twilightarmband. Nu har vi två stycken med mammas!

Hade engelska och lite sådant idag, så nu är jag rätt så mätt på godis, popcorn och Coca Cola!


Kram

bsnort


(PS! Ni brukar väl se reklamerna där man kan vinna två biobiljetter? "Vem har skrivit romanerna om Bella och Edward? 1. J.K.Rowling X. Stepheine Meyer. 2.Meg Cabot. STEPHEINE MEYER!!!!)


Av Bsnort - 23 november 2011 15:29

Excuse me eller hur det nu stavas jag råkade klicka på "SPARA INLÄGG". Idag är det som sagt filmtajm och idag hade jag knästrumpor för första gången!


Har jättejobbiga ilningar i nedersta tandraden, någon som har ett tips?


So long, nos vemos!


Kram

bsnort

Ovido - Quiz & Flashcards