bsnort

Alla inlägg under mars 2011

Av Bsnort - 26 mars 2011 09:28

Hej världen!!   


Hur mår ni??

Helgresa på en ö hos kompisar. 

Solen skinar och solkatterna dansar!!

Äntligen så är sommaren här på riktigt. 

Nu är det bara små snötoppar kvar!! 

Snödropparna kikar fram och man kan sitta och sola. 

I alla fall här. 

Är det snö hos er?? 


Ska ni släcka ikväll??

Det är ju Eart houver!!

Halv 9 till halv 10.

Vi ska. Tänk om hela ön blir mörk?? 

Man får ju tända ljus. 

Om man inte gör det så kanske sjukhuset blir fullbelagt, om man går in väggar och får hjärnskakning, typ. 

Vi ses!! 

/ MVH bsnort     


Av Bsnort - 22 mars 2011 20:03

Hej läsare.     


Snacka om att ha NAJS.... 

Lyssar på skön musik, knappar på datorn, S på besök, glass, mat, bra böcker.... 

Har det bara så najs, helt enkelt. 



     Hur har ni det?? 


Idag i skolan funderade jag på en sak. 

Vad ska man kalla detta väder?? 

Typ Våvi, eller?? Liksom, solen lyser och det är barmark, men här och där  

lyser pyttesnöhögar och här och var finns enorma, decimeterdjupa vattenpölar. Enda dagen är det lojt, andra dagen blåser det så man ramlar baklänges. KAN INTE DEN SOM NU HÄRSKAR ÖVER VÄDRET BESTÄMMA SIG!?!?

När ska vi få vår, typ. Eller är det bara jag som irriterar mig över det!?!? 


Nu ska jag lägga mig och läsa tror jag. 

Vi ses!!

/ MVH bsnort     


Av Bsnort - 21 mars 2011 19:46

Hej läsare!!     


Har det bra.

Badade i lördags, turnering på skolan idag.

Vann inte....

Skrivit färdigt min nya berättelse och börjat på en ny bok.

Jag har läst den förut, men de är bra....

Ha det bra, vi ses!!
/ MVH bsnort     



Av Bsnort - 15 mars 2011 15:03

Hej hoppsan!!       


Jag är sjuk idag igen. 

Typiskt. Fast det är bara snuva och lite huvudvärk.

Men solen lyser!! 

Smält snön, smält snön!! 

Vad har ni gjort idag?? 

Ha det bra, vi ses!!
/ MVH bsnort      



     


Av Bsnort - 13 mars 2011 12:34

Hej alla läsare!!     


Vad tyckte ni om finalen igår kväll?? 

Jag tyckte det var bra att Eric Saade vann. 

Personligt tyckte jag inte att Danny var så bra i år. 

   

Idag städade vi kaninhuset. 

Det var kämpigt. 

Hur svårt kan det vara och städa ur ett par kaninburar kanske ni tänker?? 

Det är svårare än man tror. 

Och så matade vi lamm, hur gulliga som helst. 

Jag och storasyrran har döpt ett lamm till Matvrak. 

Så gullig!! Han följde efter oss till grinden. 

Imorgon är det måndag. 

Och det vet ni säkert. 

Första lektionen-musik. 

Och SO. 


Hur har ni det?? 

Något stort ni ska göra snart?? 

Någon resa?? 

Ha det superbra!!

Vi ses!!

/ MVH bsnort.      





Av Bsnort - 10 mars 2011 18:18

Hej alla!!     


Hur har ni det?? 

Har haft innebandy, skrivit på min nya berättelse m.m. 

Kort inlägg ikväll, för snart blir det mat. 

>.......<  

Jag tror det blir paj eller något sådant. 

Ha det bra!!  

Vi ses!!

/ MVH bsnort     

Av Bsnort - 10 mars 2011 07:19

Tja igen!!     


Jag har egentligen inget och skriva, men ja gör det ändå. 

Jag drömde mardrömmar igen inatt. / Kan ingen skona mig från det??/     


Typ någon schyst person däruppe, eller någon ande eller något. 

    

    Hihi. Ja. Typ. Eller något. <LOL, lol.>

 Ha det bra!! Vi ses!!

/ MVH bsnort     

PS: Jag hade visst något att skriva om. 


Av Bsnort - 9 mars 2011 20:05

Tja alla!!     


Vi repeterade med kören och det var hur fräckt som helst!! 

Stämmor, basröster och mycket mer. 

Taket lyfter!! 


Hos oss smälter snön/is för fulla muggar, hej våren!!

  

Gud, så kul!!!!


Dags för mackor och böcker. 

Mamma pysslar lite, pappa med, storasyrran pladdrar.     

Ha det superb!! 

/ MVH bsnort     



Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards