bsnort

Alla inlägg under december 2011

Av Bsnort - 31 december 2011 16:19

Hej! 


Förlåt att jag inte skrivit idag förräns nu, men jag har gått ut med hunden, och tagit en lång frukost och kollat på "Trasssel" för första gången. Den var jättebra. 

Har gjort en egen header, som för att fira 2012 på syrrans dator för jag har inte Paint. 

Får se om det funkar att få upp den. 

Gott nytt år i alla fall, kanske inte kommer skriva mer idag det är ju nyårsafton. Välkommen 2012. 


/ Kram bsnort


Av Bsnort - 30 december 2011 16:15

Tjo!


Har ridit och duschat av mig hästlukten. Och har ont i läppen. Som vanligt. Jag sliter bort bitar av den och börjar blöda, men det behövde ni inte veta så vi lämnar ämnet. 

Sitter på en pall i mitt rum och skriver med datorn på sängen. Så lyssnar jag på YouTube. 

Har inte Spotify installerat på datorn än. 


Veckans fyra favoritartister: 

BEYONCE 

ROBERT PATTINSON 
BRUNO MARS
KELLY CLARKSON

   ( Favoritlåt "Halo".)

   ( Favoritlåt "Let Me Sign".)

 (Favoritlåtar "Just The Way You Are"& "It Will Rain".)

 ( Favoritlåtar "Gone" "Behind These Hazel Eyes" "Beutiful Disaster" " Breakaway" "You Found Me" "Hear Me")

Gå gärna in på YouTube eller Spotify och lyssna och kommentera! 

Jag älskar verkligen alla låtarna. 


Imorgon är det nyår mina vänner. Tänka sig. Året har gått fort. Ni kommer kanske få några inlägg imorgon kväll. Vi ska få gäster snart och jag ska borsta håret och så. 

Ha en jättefin kväll. 


/ Kram bsnort

Av Bsnort - 29 december 2011 21:53

Ville bara säga att jag skrev "han" istället för "hann" i förra inlägget. 

Av Bsnort - 29 december 2011 21:50

Hi!


Kollade på Halv Åtta Hos Mig, Lilla Aktuellts Nyårskrönika och Eldsjälar nyss. Men det handlade faktiskt mest om sport och bingo så borde det inte heta Sportsjälar då?

Mamma lagade scones och det var supergott. 


Han färdigt med all städning och nu ska jag börja med en ny berättelse. 


/ Godnatt bsnort

Av Bsnort - 29 december 2011 11:29

Tjolahopp! 


Det är najs och ha egen dator! Jag sitter på min säng och kollar på "Lilla Jönssonligan På Kollo". 

Nu ska ni få se några foton jag tagit sedan så ska jag städa. 

 Frostig jord....   

Ringarna mamma och jag gjorde. 


Annat fakta är att lilla J har tvingat mig att ha Ariel som bakrundsbild på datorn. 

Och att jag inte är så sugen på att städa. Men jag måste. Jag ska städa skrivbordet, damma, dammsuga och lägga in köäder i garderoben och fixa på lite hyllor. 

Det är allt. Kanske bädda rent också. 

Idag invigde jag armbandet mamma köpte åt mig igår. Det är lite rastaaktigt. Med peacemärke och Bob Marlys färger. 


/ Kram bsnort

Av Bsnort - 29 december 2011 10:01

Hoppsan sa! 


När jag letade efter Belle-bilderna jag la upp i förra inlägget så hittade jag en bild med några av de mest kända prinsessorna i Disney. Jag bestämde mig för att leta upp en bild på varje prinssesa dom var med. 

Kalla mig freak men strunt samma!

 

Alltså, det här var inte prinsessbilden jag hittade men jag hittade den när jag sökte på Ariel och syrran älskar den. Och lite rolig är den. 

Nu fortsätter vi. 

Här är alla. 

Jasmine

 

Ariel      Megara  

Mulan 

   Pocahontas   Tiana Rapunzel ( Ur Trassel)

        Belle

   Askungen   Törnrosa Esmeralda Jane


/ Kram bsnort 


Av Bsnort - 29 december 2011 09:14

Hejsan! 


Har vaknat. Igår kväll kollade jag på "Alvin och Gänget 2". Fick nya kläder av mamma också, tack. <3

Nu har jag fixat lite grejer på datorn. Sov inte så bra inatt utan drömde mardrömmar, not najs. Och när jag var halvvaken så började jag av någon mysko anledning tänka på garderoben i "Skönheten&Odjuret"

Jag såg på den på annandagen, men man ser inte när garderoben förvandlas, va? Eller gör man det så har jag glömt det? Jag såg typ bara ljustaken, klockan, dammvippan, koppen, tekannan och Odjuret. 

Hon var ju med rätt mycket. 

Ibland får man konstiga tankar. 


Svenska röster i Skönheten&Odjuret: 

Sofia Källgren-Belle

Tommy Körberg-Odjuret                     (VA!? Inte väntat mig.)

Hans Josefsson-Gaston

Claes Malmberg-Leufo

Jan Malmsjö-Lumiere

Åke Lagergren-Clocksworth

Meta Velander-Mrs Potts

Daniel Falkman-Chip

Anders Nyström-Maurice

Siv Wennberg-Tant Garderob

Irene Lindh-Vippan

Leif Liljeroth-Doktor Mörk

Erland Josephsson-Berättaren



DET FANNS INGEN BILD PÅ TANT GARDEROB PÅ GOOGLE! KAN NI FATTA? HON SOM FÖRSER BELLE MED ALLA KLÄDER UTOM DEN BLÅ KLÄNNINGEN MED FÖRKLÄDE! HON ÄR VÄRD EN BILD! 


 

 HAHAHAHA! Älskar den här bilden!


/Kram bsnort

  

 

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards