bsnort

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Bsnort - 8 november 2011 20:12

Hej läsare!!


Jag duschade och nu börjar förkylningen gå över lite. Och jag kan gå på Twilightfilmen, i vuxet sällskap. Jippie!! Jag kan gå!   

Nu är det snart mat och därför bloggar jag kort, men vi ska välja film så det kan ta en stund. 

Ska kanske gå imorgon till school.

Pappa skämtar lite med mig.  


Kram

bsnort 

Av Bsnort - 8 november 2011 07:39

Hej läsare igen!


Detta hör till förra inlägget! 

Om det var skådespelarna som bestämde åldersgränsen är jag nog inte arg på dem. Men bara arg. Men jag tror int dem gjorde det. Det finns tusentals Twilight-fans som är under femton. 


Kram igen

bsnort

Av Bsnort - 8 november 2011 07:33

Hej läsare!


Jag är ordentligt sjuk, och dessutom asförbannad! Det är 15-årsgräns på Twilight Breaking Dawn part 1! 

Jag har ju läst boken! ( Okej, det har jag inte, men jag håller på att läsa den!)

VARFÖR!?!? Jättemånga som var yngre än jag såg ettan och den var rekomenderad på 15 år!

VARFÖR!?!? Vem bestämmer sådant? Ska alla Twilightfans missa premiären bara för några vuxnas bestämmelser om att det ska vara 15-års gräns!!!! Hur många vuxna kollar på Twilight? Det kanske det finns men ändå! 

Jag tycker att barn borde få se filmen och ålderssätta den!

Allvarligt!


Kram

bsnort

Ovido - Quiz & Flashcards