bsnort

Alla inlägg under april 2012

Av Bsnort - 28 april 2012 09:34

Gör mig iordning för P-bodamarken! Blir ju långt och åka men skit i det, det blir nog kul. 

Lyssnar på Spotify och borstar håret annars. 

Mamma på helgjobb långt bort och pappa fixar med bilen. 

Jag, F och A har planerat att lägga ner Pålsbodamarken för det är så dyrt men det är nog lite försent nu. 

Pusspåer!

/BSNORT 

Av Bsnort - 24 april 2012 16:45

Jag har kollat på Bridget Jones Diaries och snart ska jag upp och packa väskan till imorgon.

Idag var det pingis på gympan och skratt åt min nya favorityoutuber med F och A på rasterna!!

Imorgon är det hemkunskap också, det kan bli funny funny och det kan bli tråkis tråkis beronde på vem jag jobbar med. Om jag jobbar med en flitig och skojig en så kan det bli kul och om jag jobbar med en som bara tycks ha ett speciellt SUPERCOOLT umgänge där jag inte platsar så blir det ju snack med det där OTROLIGT COOLA umgänget och inte med köttfärssbiffarna vi ska laga. Om ni fattar vad jag menar!?

Aja, det är kul att laga mat&baka i alla fall!


Favoritlåtar den här veckan hittills:

*What´s In It For Me (Amy Diamond)

*Call Me Maybe (Carly Rae Japsen)

*Bovulard Of Broken Dreams (Green Day)

*It Can Only Get Better (Amy Diamond)

*Janet (Glee Cast Version)

*Hey Soul Sister (William Spetz korta version!)

*Decode (Parmaroe Twilight Soundtrack)

*One Love (Glee Cast Version)

*Fånga En Sommar (Molly Sandén)

*Kärlek (Molly Sandén)*Survivor (Alvin And The Chipmunks 3-Chipwricked [Vadå?]


Puss

/Bsnort


WS

Av Bsnort - 23 april 2012 17:44


Japp, här har vi honom igen. Äntligen har syrran hittat en Youtuber jag gillar! 

Av Bsnort - 23 april 2012 15:02

En kram av mamma, lite mat och dryck och den här killen gjorde eftermiddagen totalbra!!!!

Han är skitrolig! 

Vi gråta av skratt, klicka på PLAY!


/MVH GLADA BSNORT
 

Av Bsnort - 19 april 2012 20:43

Det har varit skitsegt med bloggen senaste veckan men jag har ju varit på skolturné och då har det varit supertidiga mornar och lite sena kvällar. 

Men nu har jag fixat fyra stycken bilder som jag vill lägga upp här i bloggen!

Jag kollar på Solsidan säsong 2. Det är så roligt!

   Haryy Potter.  En grej jag gjorde i pizap, inte så snygg men ändå. Jag lägger upp den ändå.   Harry, Hermione och Ron.    

Och så två bilder där någon ritat några Harry Potterkaraktärer i manga. 


Jag har läst ut Cirkeln förresten. REKOMMENDERAR!

Imorgon är det skola och skolturnén är slut. Synd. 

Det har varit skitroligt. 

Hurosmhelst ha det bra och kramkram!


/bsnort

Av Bsnort - 16 april 2012 15:52

Ni kanske har läst Semlan och Gordonböckerna? 

Och sett och läst Harry Potterfilmerna/böckerna?

Och sett Änglagårdfilmerna? 

Nu ska jag skriva lite om varje grej så jag tänkte att det blir väl nästan en kulturkrock eller vad brukar man kalla det?

Jag gillar ordet kulturkrock förresten. 

Hursomhelst, imorgon, onsdag och torsdag ska vi på skolturné med kören och jag ska ha på mig ett halsband osm pyttepluttlite liknar halsbandet Hermione Granger har i Harry Potter och fången från Azkaban. Och ni kanske inte visste det, men jag AVGUDAR Semlan och Gordonböckerna. Och jag kollar på Änglagård andra sommaren just nu. Dessuom tyckte jag det var väldigt roligt när Gottfrid ska smaka den gröna likören. Samt när prästen säger att han har gjort ordning ett rum åt Fanny och Zak, och Gottfrid och Ivar bara: - Det har vi också!

         

Senare är det genrep för skolturnén ikväll också. 

Lånade fjärde Semlan och Gordonboken idag på bibblan också. Najs, najs. Är på sida 96 redan. Älskar dem böckerna!


Kram!

/Bsnort

Av Bsnort - 11 april 2012 21:24

En bild. 


Kram!

/bsnort 


 

Av Bsnort - 9 april 2012 17:28

Detta blir ett inlägg med bilder och text, och en och annan video om det funkar som jag vill.

Vilka är era favoritmusikaler?  Jag tycker jättemycket om massor av olika filmer men jag har några absoluta favvomusikaler också!


Här kommer dem!

* Glee

* Hairspray

* Grease

* High School Musical

 Vad tycker ni om dem här musikalerna? Någon av dem som är era favoriter?

     

Av High School Musical såg jag tvåan när jag inte hann läsa undertexter så jag fattade nada, men jag gillar ettan och har inte sett trean. Av Grease tycker jag nog att ettan är bäst, Hairspray finns det ingen tvåa vad jag vet och i Glee har jag inte sett halva säsong två och hela ettan och båda är lika bra!


 


Dem här musikalerna gillar jag i alla fall! 

Övrig fakta om vad jag har gjort idag var och öva lite pilbåge med syrran, kollade på Pelle Svanslös I Amerikatt och Hairspray med henne och så åt glass och var lite med mamma för hon är hemma. Jag vet. Pelle Svanslös. Kalla oss barnsliga men den är ju skitrolig. Syrran säger att det är som American Pie för barn. 

Sedan bytte jag till mig en liten Barbapapa från henne för två godisar jag inte gillade. Barbapapa är söta, faktiskt! 

Nu ska jag packa väskan imorgon till skolan. (  ) Inte för att jag inte vill bo i Svergie, men kan inte skolorna vara lite mer som High School ibland? Som att det är okej att dansa på bussen eller ställa sig på ett bord och sjunga i matsalen? Okej, det kanske inte är tillåtet men att någon ens kommer på tanken att göra det. 

Senare kanske vi skulle kolla på Guldkompassen hela familjen!


Kram!

/bsnort



Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards