bsnort

Alla inlägg under november 2011

Av Bsnort - 23 november 2011 15:17

Hej läsare!!


Varför blir det alltid tjafs när man har vikarier? Är det någon mysko förbannelse som las för miljontals år sedan? Allt blir skrikigt. Jobbigt. Varför? 

Idag är det filmtajm, sk

Av Bsnort - 23 november 2011 06:51

Hej läsare!!


Sov faktiskt utan mardrömmar inatt men det var liksom obehagligt att sova ändå. Ish. 


Idag är det skolan och sedan ska klassen kolla på en film. I typ kanske sex timmar för så lång är filmen. 

Vi ska inte ha maraton med filmer utan kolla på EN film. 

Aja. 


Idag hittills har jag packat väskan kollat på lite bloggar och sedan har jag börjat blogga. 

Ska borsta håret och göra frukost. 

Får se om jag hinner blogga mer innan skolan, annars gör jag det om jag hinner hemma innan filmen. Om inte så kommer jag imorgon igen!   


Kram

bsnort   

Av Bsnort - 22 november 2011 16:18

Hej igen!!


Här kommer bilder på skådespelarna och familjerna. ( På tal om det, en gång kom två tjejer fram till Robert Pattinson och hade skärt sig och sa att han skulle dricka deras blod. De trodde att han var vampyr på riktigt. Han sa att dem skulle gå till psykologen.)

Här kommer fjorton stycken bilder med olika bilder med grejer som är Twilight. Mest bilder på skådespelarna och sådant och en på bokomslagen med varsegod. 

 Här är vargarna. Jared, Embry, Sam, Paul och Jacob. 

Seth och Leah Clearwater är inte med, jag ska lägga upp dem någon annan gång men snart måste jag göra matteläxan så ska skynda mig lite.

 Här är alla skådespelarna. Från vänster är det Edward, Emmet, Carslile, Esme, Bella, Alice, Jasper, James, Laurant, Jacob, Victoria och hon som sitter, Rosalie. Jag kan ha fel men jag är 99 procent säker på att sådär står dem. Kan inte allas riktiga namn så skrev de som är med i Twilight. Syrran berättade att dem som jobbade med filmen ringde till skådespelarna och sa: Kom hit vart ni än är. 

Kristen Stewart, (Bella) kom från en fest!

 Präglade, Renesmee och Jacob. 

Rosalie och Emmett.  

Cullenssyskonen i matsalen.

Alice och Jasper.  

 De som startade allt!

Hela Cullensfamiljen innan Bella gifte sig med Edward.

Pappa Charlie, och dotter Bella.

Carslile och Esme.

Mamma Renee och dotter Bella.

 Bästisar forever! Bella och Jacob.

 Gifta!

Edward Anthony Masen Cullen.

Isabella Marie Cullen (Swan).

Renesmee Carlie Cullen.


Kram

bsnort

Av Bsnort - 22 november 2011 16:12

Hej läsare!! 


JAG SKA GÅ PÅ TWILIGHT MED F PÅ FREDAG HAHAHAHA! ÄNTILGEN! ÄNTLIGEN!

Jag vet hur den slutar, jag har nästan läst hela boken, och vet hur första filmen slutar. Men ska inte avslöja för ni som ska och inte har sett den! 

Det är i alla fall skönt att slippa gå och vänta ett år på vad som ska hända. Det ska ju bli häftigt och se det i film också men ändå. Fattar ni vad jag menar? Och trots att jag har läst boken ska jag på tvåan 2012.

Dags och ta fram alla twilightgrejer så jag och F ser ut som twilightfans på fredag!


Kram

bsnort


Av Bsnort - 22 november 2011 14:59

Hej läsare!!


Har kommit hem från skolan och det var snibbinnebandy och jag såg i stort sett ingenting. Vi skulle ha skyddsglasögon så jag fick ta av mina riktiga glasögon och skyddsglasögonen var jätterepiga så jag sabbade för hela laget.  

Aja. Idag övade vi lite mer på musikalen och det gick rätt så bra utom vissa småsaker!

Nu ska jag äta för jag är hungrig.

Skriver sedan.


Kram

bsnort


Av Bsnort - 22 november 2011 07:19

Hej läsare!!


Såg nyss en underbar video med ugglor så himla söta djur! Skulle vilja se en på riktigt någon gång.

 



Idag är det snibbgympa.

Och sedan ska jag hem.

Måste jobba snibbmatte också. Bläh. Bu. Tråkigt. Alltså gympa och matte.

Hem är bra!!!!

Nåja, idag fick jag, F och M varsitt Breaking Dawn armband av mamma! TACK MAMMA!!!!

Har inte så mycket att skriva annars, bye bye, skrivs hemma igen!


Kram

bsnort


Av Bsnort - 21 november 2011 19:29

Hej läsare!!


Foki har skrivit att 8 pers kan vinna en doggiebag med diamanter om man är en av de 500 besökarna på Attidue. 

Man kan även vinna biljetter till mässan och smycken, och väskor, smink och andr modeaccesoarer. 

Syrran berättar som sina "galna" klasskompisar, hon skulle kunna skriva en bok!

Nu ser jag den där jobbiga nya "sexigare" onepiecen. 

BLÄH!!!!

Bättre passform. Limited editions. Lite sexigare. ÅH! TA BORT DEN!!!! Där de står där och putar med sina bakar man blir nästan galen! 


Nu ska vi kolla på Rainman. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 21 november 2011 15:25

Hej läsare!!


Hemma från skolan och det smärtar och skriva. Alltså, inte för att jag inte gillar att blogga, jag älskar det, men eftersom jag har suttit vid datorn sen jag var rätt så liten så skriver jag av vana snabbt på tangentbordet. 

Och varje vinter blir mina händer torra och röda och det gör så ont att man bara vill skrika. 

I alla fall just nu, trots fast jag har haft Idominsalva på. 

Fast jag fattar inte varför jag skriver det, hur många är intresserade av mina händer?

Hur som helst, ni vet de här nya Onepice från Norge, de här som ska vara "lite bättre, lite snyggare, lite sexigare" som det står i reklamen? En Onepice ska väl inte vara sexig? Klart den ska vara snygg annars vill man ju inte direkt ha den på sig. Men hallå? Det är väl i första hand ett mjukisplagg? 

Allvarligt. 

Skärp er Norge! Från min sida i alla fall. Andra kanske tycker de är snyggare än dem förra men inte jag! 

Uppgradera med något annat istället. 


Kram

bsnort

Ovido - Quiz & Flashcards