bsnort

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Bsnort - 3 november 2011 18:26

Hej läsare!


Har målat naglarna i babyrosa från H&M. Heter "Nail Polish Spoiled Beauty" 

Och, på andra handen i grönt Depend.

De är lite blöta så slutar nu.


Kram

bsnort 

Av Bsnort - 3 november 2011 12:39

Hej läsare!


Vår   hund dog i måndags.

Hon heter inte T men känner inte för att skriva hela namnet.


Jag har bowlat för första gången igår! Det var verkligen helt fantastiskt! 

Hade tänkt lägga upp en bild på käglor och ett bowlingklot men datorn är skittrög med google just nu. Glittertexten däruppe det gick mycket bättre. 

Hur som helst har familjen träffat C,A,M och D. Nu är farmor pch farfar här. 


Och lite för S! Krya på dig! 


Ska kolla på en film jag gillar och längtat efter att se! Har glömt vad den heter nu. 


Nu har jag helt virrat bort mig läsare, förlåt! 

Jag har haft bloggen i ett år 6 DECEMBER inte november. Om jag startade den 6 december 2010 då är det ju klart att den har funnits i ett år 6 december 2011! 

Töntig jag är! > <

                O 


Kram 

bsnort > <

        O 

Ovido - Quiz & Flashcards