bsnort

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

THE TWILIGHT SAGA BREAKING DAWN PART 2

Av Bsnort - 18 november 2012 09:35

Hejsan bloggen!


Nu har Breaking Dawn part 2 gått på bio några dagar och kammarätten beslöt att det skulle bli 15-årsgräns. De sa att det är skadligt för barn. Somsagt säger jag inte hur gammal jag är, men oavsett hur gammal jag är tycker jag tycker det är väldigt dåligt och biograferna kommer säkert förlora massor av pengar, eftersom Twilight är så känt. Det står ju liksom att den har lockat läsare över hela världen, så varför kan inte alla få gå? Tänk alla Twihards som inte är 15 som kommer få vänta tills den släpps på DVD! 

Och att släppa en film tar ju ett tag, Breaking Dawn part 1 släpptes ju i november och DVD-filmen släpptes i februari! 

Jag har hört att det ska komma en till film, men inte ur Edward och Bellas perspektiv, utan ur andra smårollers. Det är ju liksom också  Twilight, men det är ju en annan sak! 

Det här är SISTA filmen och det är speciellt att se en film på bio! Att sitta i biomörkret, och spänningen byggs upp under reklamen och sedan så kommer det och BOOM! Se allt på bioduken. 

Men nänä. 


       

Jag tycker det är väldigt sorgligt att filmserien är slut men OAVSETT VAD SOM HÄNDER, OM FILMERNA OCH BÖCKERNA TAR SLUT, JAG KOMMER ALLTID VARA EN TWIHARD! 

Twilight forever. 

FOREVERS IS ONLY THE BEGINING
THE EPIC FINALE THAT WILL LIVE FOREVER

                                                       

/Bsnort

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bsnort - 19 december 2012 16:42


Hejsan bloggen!   Idag har jag och resten av familjen varit och huggit gran och jag gjorde ett collage med X Factor på Pizap.    /Bsnort   ...

Av Bsnort - 11 december 2012 12:34

Hej på er! Jag vill att ALLA änglar, monster och människor som läser denna bloggen ska gå in och dela länken som är under presentationen på användaren som heter "isakdanielsons_fanpage" på Instagram. SNÄLLA! /bsnort Såhär ser det ut: ...

Av Bsnort - 4 december 2012 21:36

Jag ska på X Factorfinalen. X FACTOR FINALEN!  X FACTOR FINALEN! Det är väldigt väldigt väldigt roligt!  Man kommer ju troligen inte träffa någon av artisterna eftersom det är så mycket folk men ÄNDÅ! SE-HÖRA-UPPLEVA allting känns väldigt bra.  ...

Av Bsnort - 3 december 2012 18:18

Hejhej bloggen! Idag har det inte hänt så mycket, jag gick med hunden och vi dansade på idrotten och skulle skriva en uppsats, eller sammanfattning, på 55 minuter på NOn. Sedan var detinte mycket mer idag. Vad har ni gjort idag då? :) /Bsnort ...

Av Bsnort - 2 december 2012 09:57

Hejhej! Idag kommer lite mer bilder från idag när jag gick med hunden. De är inte så bra men i alla fall! ...

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards