bsnort

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

We are the champions my friends, and we keep on fightig to te end

Av Bsnort - 29 november 2011 18:15

Hej läsare!!


Lyssnar på min (enligt mig) underbara Spotify-lista och just nu Queen. 

Aja, nu har vi övat musikal idag och jag, (har jag ärvt pappas journalistik? Älskar att skriva och fota?), tog foton på några som ville. Kul att ha i framtiden.

Ska kolla imorgon om det är okej för klassisarna om jag tar foton när dem övar också!

Sydde klart ett örngott idag med farmor som ska bli julklapp!


Har ni rim på klapparna?  Hade det på några förra året ska nog ha det i år också! Håller kvar vid alla traditioner här!


Ska klargöra en sak, en gång för alla. Vår. Hund. Är. Inte. Rumsren. Med. Stort. Inte. 


Kram

bsnort

 
 
Ingen bild

Fideli

6 december 2011 18:40

ej Klara vad menar du med julklappsrim jag har en julklapp till dig men du får gått vänta. Vilcken dag ska vi byta julklappar med varrann jag skulle tycka att det var mysigt om man var med fler kompisar och bytte för jag har köpt till Angelica Filip Ronja och dig!
PUSS

Bsnort

6 december 2011 19:28

Julklappsrim, som om du till exempel ger en snowboard till Filip så kan du rimma: Här får du något du kan använda i snö, fast däremot inte i tö. Han får en ledtråd liksom vad man ska ge.
Det skulle va kul om man bytte julklapppar. På julafton har man ju lite fullt upp men dagen innan skolavslutningen eller något.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bsnort - 19 december 2012 16:42


Hejsan bloggen!   Idag har jag och resten av familjen varit och huggit gran och jag gjorde ett collage med X Factor på Pizap.    /Bsnort   ...

Av Bsnort - 11 december 2012 12:34

Hej på er! Jag vill att ALLA änglar, monster och människor som läser denna bloggen ska gå in och dela länken som är under presentationen på användaren som heter "isakdanielsons_fanpage" på Instagram. SNÄLLA! /bsnort Såhär ser det ut: ...

Av Bsnort - 4 december 2012 21:36

Jag ska på X Factorfinalen. X FACTOR FINALEN!  X FACTOR FINALEN! Det är väldigt väldigt väldigt roligt!  Man kommer ju troligen inte träffa någon av artisterna eftersom det är så mycket folk men ÄNDÅ! SE-HÖRA-UPPLEVA allting känns väldigt bra.  ...

Av Bsnort - 3 december 2012 18:18

Hejhej bloggen! Idag har det inte hänt så mycket, jag gick med hunden och vi dansade på idrotten och skulle skriva en uppsats, eller sammanfattning, på 55 minuter på NOn. Sedan var detinte mycket mer idag. Vad har ni gjort idag då? :) /Bsnort ...

Av Bsnort - 2 december 2012 09:57

Hejhej! Idag kommer lite mer bilder från idag när jag gick med hunden. De är inte så bra men i alla fall! ...

Ovido - Quiz & Flashcards