bsnort

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

17.13

Av Bsnort - 19 november 2012 17:13

Hej på er! 

Just nu sitter jag i en soffa med en katt vid fötterna, musik på Spotify och datorn i knäet. 

Jag är väldigt glad, för jag ska byta rum, jag ska få min systers rum, det jag har nu är väldigt litet. Hon ska flytta ut i en stuga som står  i vår trädgård, som vi håller på att renovera, eller vad man ska säga, nu.  Det är väldigt roligt! Just nu har vi flyttat i en divan och en lampa i mitt nya rum. Inte så mycket men det är i alla fall en början och mina föräldrar sa att det kanske kommer vara färdigt nästa helg. 

Woop woop! 

Jag ska bland annat få en ny bokhylla och en garderob som stått i ett skafferi ett tag. 


______________________________________________________________________________________


Annars då? 

Det är en sak jag stör mig på. 

Plast. 

Inte plast som i sådan plast man använder, utan när man är falsk. Inte visar vem man är egentligen. Visar upp en perfekt fasad som bara är skit. 

Jag orkar inte. Man känner "duger det inte att vara sig själv?" . Vad är probelemt med att bara vara sig själv, kan man inte bara få vara det utan att få en massa skit och konstiga blickar som man inte är rätt?

Förresten, varför måste man vara rätt? Kan man inte få vara den man är? Fine? 

Nej, för då kommer massa människor och måste hacka på en! 

Och de här människorna visar fan inte ett skit, inte ETT ENDA SKIT av sig själva. De bygger upp något falskt och låtsas som om de är så himla bra. Men nä. 


Var er själva och våga stå upp för er själva! 

____________________________________________________________________________________

Vet någon hur många delar det ska vara i Williams Lista? 10 va? Synd att det snart är över. (:P) Synd att det inte är som i Skilda Världar, med till exempel över 100 avsnitt!

Tre nya Twilightböcker jag vill ha!

Båda Mangadelarna och en annan bok med bakom kulisserna från första filmen!!!
___________________________________________________________________________________


Ha det bra!

/Bsnort


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bsnort - 19 december 2012 16:42


Hejsan bloggen!   Idag har jag och resten av familjen varit och huggit gran och jag gjorde ett collage med X Factor på Pizap.    /Bsnort   ...

Av Bsnort - 11 december 2012 12:34

Hej på er! Jag vill att ALLA änglar, monster och människor som läser denna bloggen ska gå in och dela länken som är under presentationen på användaren som heter "isakdanielsons_fanpage" på Instagram. SNÄLLA! /bsnort Såhär ser det ut: ...

Av Bsnort - 4 december 2012 21:36

Jag ska på X Factorfinalen. X FACTOR FINALEN!  X FACTOR FINALEN! Det är väldigt väldigt väldigt roligt!  Man kommer ju troligen inte träffa någon av artisterna eftersom det är så mycket folk men ÄNDÅ! SE-HÖRA-UPPLEVA allting känns väldigt bra.  ...

Av Bsnort - 3 december 2012 18:18

Hejhej bloggen! Idag har det inte hänt så mycket, jag gick med hunden och vi dansade på idrotten och skulle skriva en uppsats, eller sammanfattning, på 55 minuter på NOn. Sedan var detinte mycket mer idag. Vad har ni gjort idag då? :) /Bsnort ...

Av Bsnort - 2 december 2012 09:57

Hejhej! Idag kommer lite mer bilder från idag när jag gick med hunden. De är inte så bra men i alla fall! ...

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards