bsnort

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Bsnort - 19 november 2011 21:14

Hej läsare!!


Har kollat på Rango igen med pappa och syrran. Vi lyssnar på "Rango The Theme Song" nu. 

Nu ska jag lägga mig och läsa men först skulle jag säga godnatt till er. 


Godnatt!

Bsnort

Av Bsnort - 19 november 2011 17:04

Hej läsare!!


Lyssnar på Spotify, ( för tillfälligt "Tänd Ett Ljus" med Amy Diamond.)  och städar. Ja, inte just nu men ville ha en liten paus. 

Egentligen borde jag inte blogga för jag ligger efter i tidsplanen men jag gör det ändå. 

Vill ni ha två tips?

TIPS 1. Använd inte "Balsam för normalt hår". Vet inte vad det är för märke men ska ta reda på det så jag kan stämma dem som tillverkade det! Nej, men jag är arg för idag så tvättade jag håret med mitt vanliga schampoo och det balsamet och mitt hår blev bokstavligt talat en enorm tova gjord av tusentals småtovor!

Jag fick stå i evigheter och borsta håret. Jag har inte tunt hår men jag har inte världens tjockaste hår heller och ändå tog det som sagt ungefär evigheter, tusentals suckar, massor av låtar på Spotify, mycket smärta, några kvidningar pch ca fyra dunsar med huvudet i madrassen att borsta ut det. Jag fick nästan panik. 

Om en stund ska jag borsta det igen så jag vet att jag verkligen fick ut alla tovor. 

TIPS 2. Kolla gårdagens Allehanda om ni älskar Twilight! Det finns en hel sida med Edward, Bella och Jacob och Jacobs varulvstrupp. Och såklart har Bella sin vigselring på ringfingret. 


På t-shirtstryck setetfronten är det=Inget nytt. Fortfarande försvunnet. Det kanske kom med i någon av kartongerna när jag storrensade mitt rum? Får kanske önska mig ett nytt i julklapp. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 19 november 2011 13:32

Hej läsare!!


Lyssnar på pappas Spotify. Har två listor där. 

Har städat i kaninhustet och måste städa i mitt rum också. Dammsuga, och plocka och bädda rent. 

Har ni läst i en KP-tidning att det är inte bra att bädda sängen för ofta? För eftersom att man svettas på natten ska det luftas ur annars bildas det kvalster. Säg det till era föräldrar. Om dem blir arga, förlåt jag hittade det i KP!

Undrar varför man städar egentligen? Jo, man vill ju inte ha ett slagfält till rum men ibland kan det väl vara lite småstökigt? När man känner att "nej hur stökigt är det inte?" är det väl bara att fixa till det?


Varför vågar vissa inte vara annorlunda? Ska skriva ett inlägg om det om ett tag. 


Kom på idag när jag tänkte leta rätt på t-shirttryck setet att jag  inte har vita t-shirts. 

Smart jag är not. Ska försöka leta reda på det ändå till senare bruk. 

Ska öva lite på gitarrläxan om jag hinner och lite sådant. Behöver tvätta håret också. 

Det tar nog tio minuter eller något så ska jag äta lunch också, oj vad tiden går. 

Sätter igång genast. 


Puss

bsnort


Ovido - Quiz & Flashcards