bsnort

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Bsnort - 11 november 2011 18:47

Hej läsare!!


Har funderat lite på fötter. 

Skulle vilja fota en serie foton med fötter. Fötter i gräset, regn, snö, i träd, hängande, och skor. 

Fotade en jättefin på F.s sko i somras som jag ska lägga upp någon gång. Och en på våra ben fast den får ni inte se för mitt ben är tjockt som en stock på bilden!

Av Bsnort - 11 november 2011 18:29

Här är ett foto på en katt jag känner och på körsbär/bigaroer, vet inte äter inte något av dem. 

   

Av Bsnort - 11 november 2011 18:20

Hej läsare!!


Lyssnar på Twilight soundtrack.


Jag har aldrig lagt ut foton jag tagit på bloggen men här kommer två. 

 



Kram

bsnort


Av Bsnort - 11 november 2011 18:17

Hej läsare!


Jag känner mig bara så GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAD!

Jag vill dansa hoppa skutta och skrika rakt ut!


KRAM
BSNORT

THE HAPPY NEARD!


Av Bsnort - 11 november 2011 17:57

Hej läsare!!


Foki är så underbar!

Här är hon!

 Hennes blogg är så najs!

Och hennes naglar, en gång. 



Och hennes mobilskal två gånger.

     

Småfakta!

Namn:  Anchisa

Smeknamn: Foki

Födelsestad: Thailand

Har bott: Svergie, Thailand

Födelsedag: 17 oktober 1996

Blogg: fokis.se

Pojkvän: Ricky

Webbutik: Fokiwa.se

Bor: Thailand med Ricky


Kram

bsnort

Ovido - Quiz & Flashcards