bsnort

Alla inlägg den 9 november 2011

Mix

Av Bsnort - 9 november 2011 19:36

Hej läsare!!


Har kollat på Hotell Gyllene KNorren på DVD och har hittat en bok på bokia.se som jag önskar mig i julklapp! 

"Twilight den ofeciella illustrerade guiden". Det är fakta om karaktärerna, och massor av sådana grejer. 

Nu har jag kollat på "Hajar Som Hajar". ( Vet ni at den ena av maneterna har röst av Ziggy Marley, Bob Marlys son i den riktiga versionen? Alltså den engelska. Och Sara Sommarfeld spelar Angie/Lola i svenska. Vet inte vem av dem, eller båda.)

   

Vad Tony och Isadora är söta ihop!! ( Axel Karlsson och Linnéa Firshing.)    



Var sjuk idag också men kan nog gå imorgon. Ska kolla lite på till på filmen, packa väskan, ta fram lite grejer, skriva ut bilderna jag la upp här ovanför och sådant. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 9 november 2011 07:01

Hej läsare!!


Hostar, mycket snor i nädsn och halsen värker.... Gnäll, gnäll. 

Inte för att jag är så sugen på skolan men det är musiklektion och vi övar till en musikal. Det vill jag inte missa!

M och AB är sjuka, jättetråkigt. 

Och så ska vi ha engelskaprov nästa vecka.   Jag. Är. Så. Körd!

Det kanske jag sa till det förra provet också men det här menar jag!

Hjälp!  

Nu ska jag sluta gnälla bums!

Okej. Vad ska jag skriva om? Att att hänga upp drömfångaren i taket inte funkar? Jag måste skaffa en till så de får dubbel effekt.

Inatt drömde jag att vi skulle uppträda med musikalen i en kyrka och jag har tappat bort mitt manus och inte kan några repliker!!!!

Det kursiva understrukna är sant men ändå. 

Har hört att man ska ta ut drömfångaren ibland i solen och bränna alla onda drömmar som fastnat. 

Ska göra det snart. 

Vill få ett slut på mardrömmarna!

Måste sluta nu, plikten kallar. Återkommer. 


Kram

bsnort



Ovido - Quiz & Flashcards