bsnort

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Bsnort - 21 november 2011 19:29

Hej läsare!!


Foki har skrivit att 8 pers kan vinna en doggiebag med diamanter om man är en av de 500 besökarna på Attidue. 

Man kan även vinna biljetter till mässan och smycken, och väskor, smink och andr modeaccesoarer. 

Syrran berättar som sina "galna" klasskompisar, hon skulle kunna skriva en bok!

Nu ser jag den där jobbiga nya "sexigare" onepiecen. 

BLÄH!!!!

Bättre passform. Limited editions. Lite sexigare. ÅH! TA BORT DEN!!!! Där de står där och putar med sina bakar man blir nästan galen! 


Nu ska vi kolla på Rainman. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 21 november 2011 15:25

Hej läsare!!


Hemma från skolan och det smärtar och skriva. Alltså, inte för att jag inte gillar att blogga, jag älskar det, men eftersom jag har suttit vid datorn sen jag var rätt så liten så skriver jag av vana snabbt på tangentbordet. 

Och varje vinter blir mina händer torra och röda och det gör så ont att man bara vill skrika. 

I alla fall just nu, trots fast jag har haft Idominsalva på. 

Fast jag fattar inte varför jag skriver det, hur många är intresserade av mina händer?

Hur som helst, ni vet de här nya Onepice från Norge, de här som ska vara "lite bättre, lite snyggare, lite sexigare" som det står i reklamen? En Onepice ska väl inte vara sexig? Klart den ska vara snygg annars vill man ju inte direkt ha den på sig. Men hallå? Det är väl i första hand ett mjukisplagg? 

Allvarligt. 

Skärp er Norge! Från min sida i alla fall. Andra kanske tycker de är snyggare än dem förra men inte jag! 

Uppgradera med något annat istället. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 21 november 2011 07:00

Hej läsare!!


Sov som oftast kass, jag hade jättesvårt och somna, mina kuddar ramlade ner hela tiden, jag vaknade flera gånger och när jag väl sov så var det liksom halvsovning. 

Vill verkligen stanna hemma, men ska till skolan. 


OPRATION "VINNA EN IPAD"

Som ni kanske vet är inte jag med i tävlingen där man ska vinna en Ipad för bäst Spotifylista. Visst är jag riktigt sur men jag har ingen julklapp till syrran så detta får bli en av hennes klappar. 

Gå in på pluggmusik.se och leta reda på listan "Min Livboj" och gilla den! Dela den på Facebook också. 

Hjälp min syrra vinna en Ipad. 

Jag fattar inte att gör det här för allt som oftast hatar jag syrran men jag gör det. Nånstans där inne i huvudet och hjärtat kan jag väl föreställa SNÄLL!


Kram

bsnort


Ovido - Quiz & Flashcards