bsnort

Alla inlägg under januari 2012

F&L

Av Bsnort - 30 januari 2012 15:07

Hej på er!


Jag är hos F med L och bloggar. De kollar i Ls Justin Bieber-pärm.

Vi ska på kör senare. Kollar lite på en twilightnovell blogg, får se om jag gillar den. Nu ska jag sluta för Fs dator är jätteseg.


/ Kram bsnort


Av Bsnort - 27 januari 2012 22:15

Hej på er, finisar!


Idag har jag inte hunnit blogga för imorse började jag blöda näsblod när jag bäddade sängen och det blev lite stressigt. Sedan, efter skolan så åkte vi till farmor och farfar och fikade, sedan var det och hämta J på Ts maskerad och det var inte det lättaste och sedan var det pilbågsträning. 

Sedan har hela familjen myst i soffan och kollat på Skavlan. Laleh, som är en av allas fyra favoritartister var med. 

 Detta var på P3 Guld för några dagar sedan.


Vad har ni gjort idag då?

Imorgon ska jag och mamma åka och vara barnvakt hos våra mina kusiner och det ska bli så kul! Tar med mig datorn så det blir kanske inlägg.


Hejdå och trevlig kväll!

/ Kram bsnort


Av Bsnort - 26 januari 2012 19:48

Jag har en ny header skapad i Picasa 3. Vad tycker ni? Det ser ut som en fotohög, enligt beskrivningen. Man kunde välja mellan rutnät, mosaik och rammoasik m.m. 

Jag gillar den! Headern alltså, inte rammoasiken. 

Syrran gör en poravlösande mask på pappas fejs, J pratar och mamma och pappa pratar också, samtidigt som masken. 


I övrigt, som jag glömde att berätta förut så har jag skickat en header till F, med Eric och Molly. Ikväll ska kanske familjen kolla på film. J tycker pappa är jättesnygg i den kladdiga masken. 

( Hon är ett autiskstiskt barn som är hos oss ibland.)

 Ha det fint!


/ KRAM bsnort

Av Bsnort - 26 januari 2012 18:57

Hejsan!


Jag har inte skrivit på ett tag, och det beror på att jag inte har haft något att skriva om. Men jag har längtat efter bloggen, och fått skrivlust! 

Det första ämnet jag tänker ta upp är elaka kommentarer. 

Som jag hatar. Alltså, ni som tycker min blogg är så dålig, kan ni inte bara sluta läsa? Måste ni lämna elaka kommentarer? Kan ni inte bara skita i det? Snälla? 


Hur som helst, under dagarna har jag börjat övar för en musikal, gjort massor av collage på Picasa 3, läst, kollat på film, och kollat på massa bloggar.


Hade ett test/prov idag i skolan och om några veckor ska vi ha geografiprov ev fysikprov. 


Kollade på en twilightblogg och google och hittade massor av ritade bilder från Breaking Dawn part 2, så himla fina!!!! TITTA OCH BEUNDRA!

     

KOLLA PÅ NAMNEN OCH FÖRSÖK FÖRSTÅ HUR FOLK KAN SKAPA DETTA!

Det undrar jag i alla fall eftersom jag suger på att rita, men jag kan i alla fall kolla på andras verk!


Idag var det gitarrlektion med min akustiska elgitarr så har jag, mamma och J kollat på Barbie-filmer.

(Öprinsessan och Mermadia.)

Nu måste jag sluta, för jag ska äta.

Kanske återkommer senare.




Av Bsnort - 21 januari 2012 17:12

Hej! 


Förlåt, jag har inte bloggat sedan i onsdags. 

Idag var jag, mamma, J och S på Erikshjälpen och Bra&Begagnat.

Jag hittade massa fina saker! 

T.e.x ett Kalle Anka gosedjur och en väska S hittade åt mig. När vi kom hem har jag gjort några collage på Picasa 3 och sedan har jag läst bloggar. 

Till självbiografin ska jag och mamma göra ett släktträd och sedan ska jag packa upp allt jag köpte trots att jag tycker det är lite trist att packa upp saker....

Så har jag mejlat en sak till F. Det är typ det jag gjort idag. 


Under dagarna har jag inte heller gjort så mycket. Men pappa har hjälpt ( otekniska, otekniska, otekniska) jag att göra min Spotify-lista offline så jag kan lyssna på den på mobilen. 

Kanske ska börja med noveller i bloggen igen?


/ Kram bsnort

Av Bsnort - 18 januari 2012 07:03

Hej!   


Jag lyssnar på Molly Sanden och andra bra låtar och kollar bloggar och nu bloggar jag! 

Idag är det skola (SJÄLVKLART! Det är ju onsdag) och sedan ska jag åka på pilbågsträning ikväll. 

Måste städa i mitt rum också när ska det ske? 2013 kanske? Nej, jag skojade, så mycket grejer och göra har jag inte. 

Annars så var vi och hämtade en ny frys igår och jag och syrran fick Hubba Bubba, men, okunniga jag kunde inte blåsa bubblor så jag tränade nästan  hela vägen hem. 

Men strax nedanför tummen svullnade min hand igår, och jag slog inte i något. Någon som var med om något liknande som vet vad det är? Det gör ont.  


Puss på er!

// Kram bsnort

Av Bsnort - 17 januari 2012 07:04

Kollar på The Sisterhood of the traveling pants och äter frukost. Sedan ska jag skriva av lite grejer från namntoppen och så eftersom jag behöver det till SB. 

Idag ska jag gå till skolan och sedan ska jag nog fixa lite grejer hemma och så. Vet faktiskt inte. 

Hur som helst, vad ska ni göra idag? 

Skriver efter skolan. 


/ Kram bsnort

Av Bsnort - 16 januari 2012 07:06

Har läst noveller på en blogg och på andra bloggar och ätit frukost. 

Lyssnar på Spotify i lurar.

Drömde konstigt inatt igen, det är asjobbigt. När mamam vaknar ska jag fråga om kort till SJB (Självbiografin)

Tänkte skriva på min berättelse innan skolan sedan. 

Nu ska jag klä på mig!


/ Kram bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards