bsnort

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Bsnort - 12 november 2011 18:27

Hej läsare!!


Har börjat spåna på bloggens födelsedagsdesign! 

Tänkte göra den nu, när när jag får nya toppbilden.

Det ska nog mest bli färger eftersom det är så mycket bilder i headern, det är ett collage syrran gjort i Paint. 


Har börjat läsa Twilight fyra!


Lyssnar på "17 år" av Veronica Maggio. 

Kan den nästan utantill. 


Här är en bild jag INTE fotat!

De har den bilden på en av skivorna där några av låtarna som är med i Twilight är med! 

Lyssnar på en låt från New Moon nu.


Kram

bsnort


Av Bsnort - 12 november 2011 18:11

Hej läsare!!


Min syster håller på och gör en ny header till mig, tack <3! 

Har varit hemma idag och inte gjort så mycket, bara gått runt och matat kaninerna och lite sådant. 

Har träningsvärk också, skit! i armarna. Ryggen. Armvecken. 

Snyft. Nej, men alltså det är jobbigt.


Här kommer två av mina foton från i somras! De är inte så bra, men jag gillar dem!

  


Kram

bsnort


Ovido - Quiz & Flashcards