bsnort

Alla inlägg under juli 2012

Av Bsnort - 31 juli 2012 22:02

Idag hade (har!) jag en amazing dag! 

Först åkte jag, F, A, M, och J in till stan, åt på McDonalds och sedan gick vi på bion LOL!! Skitbra! Om någon som har köpt soundtracket LOL på Itunes, vet ni om låtarna som det där bandet sjöng är med på skivan? Kommentera isåfall! 

Sedan gick runt lite och kollade och sedan åkte vi hem, och sedan åt jag middag med mamma, pappa, syrran och mammas kompisar! Det var supermysigt! Kort fakta om dan, men i alla fall! 

Love The Day!


KOLLA PÅ LOL!

       


Hejdå!

/Bsnort

Av Bsnort - 30 juli 2012 22:33

Hej på er! 


Idag har jag handlat med mamma och det var kul. 


Sedan visade min syrra mig en blogg. avatarjenny.tumblr.com


Den handlar om Avatar och där hittade jag några finfina bilder på Avatar! Jag lägger inte upp alla men här är två.       


Godnatt

/Bsnort

Av Bsnort - 30 juli 2012 11:44

Nu är jag klar med designen!

Vad tycks? 


Av Bsnort - 30 juli 2012 09:57

I Glee sjunger dem "The Only Exception" och då sökte jag på den och såg att Paramore hade gjort den. Nu kanske jag är lite osmart här men jag gillar bådas versioner så varsegod: 



Nu ska jag börja med designen. 

Av Bsnort - 30 juli 2012 09:50

Inatt drömde jag en superläskig mardröm och vaknade lite över nio. 

Min syrra och min mamma sover. Haha. 

Så nu sitter jag här. 

Ny vecka. 

Har ingenting att skriva. 

Bara babblar lite. 

Okej? 


Nej, men allvarligt nu, hur mår ni idag? 

Hoppas  ni mår superduperbra!!!

Funderar på att göra om desigen faktiskt, igen, jag vet, men jag har ingenting att göra och den här gången ska jag anstränga mig och inte klipp klart boom bang. 

Så jag slutar nu innan jag ballar ur totalt. 

Av Bsnort - 29 juli 2012 20:52

       


They are so cute!!!

Av Bsnort - 29 juli 2012 20:45

Glömde berätta att Greyson Chance finns på Spotify!! Sök på hans namn. 


Av Bsnort - 29 juli 2012 20:28

Hej på er!



 

Rubriken berättar att jag tänker börja med något nytt!  

Varje vecka (kan bli någon miss då och då) kommer jag lägga upp en video med en Youtuber eller en Youtube-video som jag tycker är bra. Det kan vara någon som är väldigt känd eller någon som inte är jättekänd. 

Den här veckan blir det Greyson Chance 

Hans pappa lade upp Lady Gagas Paparazzi när Greyson sjöng den på en skolshow. Sedan fick han spela in den i studio. 

Jag gillar verkligen covern, den är väldigt annorlunda mot Lady Gagas version och jag tycker personligen den är bättre. 



Det här är när han sjugner "Paparazzi" (13 år) och när han sjunger "Empire State Of Mind" (13-14 år). Nu är han femton år. :) 

Jag tycker han är väldigt bra, Vad tycker ni? 




Bye

/Bsnort




Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards