bsnort

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Bsnort - 23 november 2011 15:29

Excuse me eller hur det nu stavas jag råkade klicka på "SPARA INLÄGG". Idag är det som sagt filmtajm och idag hade jag knästrumpor för första gången!


Har jättejobbiga ilningar i nedersta tandraden, någon som har ett tips?


So long, nos vemos!


Kram

bsnort

Av Bsnort - 23 november 2011 15:17

Hej läsare!!


Varför blir det alltid tjafs när man har vikarier? Är det någon mysko förbannelse som las för miljontals år sedan? Allt blir skrikigt. Jobbigt. Varför? 

Idag är det filmtajm, sk

Av Bsnort - 23 november 2011 06:51

Hej läsare!!


Sov faktiskt utan mardrömmar inatt men det var liksom obehagligt att sova ändå. Ish. 


Idag är det skolan och sedan ska klassen kolla på en film. I typ kanske sex timmar för så lång är filmen. 

Vi ska inte ha maraton med filmer utan kolla på EN film. 

Aja. 


Idag hittills har jag packat väskan kollat på lite bloggar och sedan har jag börjat blogga. 

Ska borsta håret och göra frukost. 

Får se om jag hinner blogga mer innan skolan, annars gör jag det om jag hinner hemma innan filmen. Om inte så kommer jag imorgon igen!   


Kram

bsnort   

Ovido - Quiz & Flashcards