bsnort

Alla inlägg under mars 2012

Av Bsnort - 30 mars 2012 07:26

Tjena mors!


Bara en snabbis innan skolan för jag är lite stressad och så dessutom en bild på AiluCrash. 

Vad tycker ni? 

Dem är bra och var med i Jag Saknar Dig. 


Igår började jag läsa Cirkeln. 

Den är bra hittills. F skulle inte gilla den, på första sidorna skär en kille ihjäl sig med en bit från en spegel på en av skoltoaletterna. 

Den kanske skulle bli bra som film? 


Idag bär det av till mormor och morfar. 


ARE YOU READY TO TURN THE TIDE?


Pusspåer

/Bsnort


 

Av Bsnort - 29 mars 2012 07:17

Äter frukost!


Idag så är det gitarr och kanske lite packning till imorgon, för vi gjorde inte det igår. När jag kom hem, så var syrran sjuk, vi kunde inte åka till bibblan, så jag städade lite i mitt stökiga rum och så kollade vi på en säkert fyra timmar lång film som hette Bangkok Hilton. 

Den handlar om en tjej som åker till Bangkok med sin kille för att leta reda på sin pappa, så blir hon lurad och hamnar i fängelse, och om dem beslutar att hon är skyldig, ska dem döda henne. 

  Sorglig. 

Jaja, jag avslöjar inte om det går bra eller inte, se filmen, själva!

Nyss när jag letade efter bilderna såg jag att den var tre och en halv timma lång.

Bara en halvtimme fel!

Hursomhelst, snart ska jag till skolan och sedan återkommer jag när jag kommer hem eller imorgon.


/Bsnort


Av Bsnort - 28 mars 2012 07:14

Påskigt. Kan man väl säga. Det har krånglat som as hela morgonen med bloggen men nu är det bra igen!

Idag är det dags för packning tror jag för i helgen är det dags för en tvådagssemester hos mormor och morfar. 

Snart färdig med självbiografin. 

Två kapitel kvar. 

Två futtkapitel! Och så finslipning som framsida och så. 

Okej, det ena är inte så futtigt men ändå! Strax klar efter några veckors jobb, det ska bli skönt. Så slipper ni höra mig tjata också. 


Ha det bra!

/Bsnort

Av Bsnort - 26 mars 2012 15:20

Hej! 


Nu ska jag lägga upp två bilder på Danny för jag ska skicak dem till A och I. 

 



/Bsnort


Av Bsnort - 26 mars 2012 07:15

Någon som sett att man kan se Titanic i 3D 4 april? Jag som tyckte filmen var läskig innan kommer väl spy om jag går men ändå, den verkar lite bra. 

Stackars dem som var med alltså. Jag drömde en mardröm för någon natt sedan om att min familj var med.

Förlåt, men fy fan. 

 


Sista bilden är fin tycker jag.


/Bsnort


Av Bsnort - 26 mars 2012 07:04

Jag har så ingen lust att gå till skolan idag. 

Jag vill ta på mig min pyjamas, ställa min väska vid fotändan, ta datorn och kolla på film. 

Det är kallt, blött, jag har nackspärr, o.s.v. 

Men det ska ni slippa höra mer av nu. 

Hursomhelst, något jag itne har berättat är att jag har fått en ny telefon!

Okej, det är pappas gamla men ändå!

MIn telefon är ju inte lika skinande glänsade som den där, men jag gillar den ändå. 


Aja, idag blir det skola, hem en snabbis, kör, sedan ska jag vara hemma.

Har ju inte precis varit världens mest superaktiva i helgen, men jag är jättetrött.


Idag vaknade jag med kattens ögon mitt i emot mina på kudden förresten, det fick mig och vakna till lite i alla fall.


/Bsnort


Av Bsnort - 25 mars 2012 20:49

Det blir kort inlägg, för pappa vill nog snart ha datorn. 

Vi spelar musi på hög volym, och syrran är sur. 

Vi kom alldeles nyss hem för hela familjen har varit på möte i bågskytteklubben och ätit på Max. 

Sedan åkte mamma och jobbade. På vägen hem fick jag värsta skrattanfallet och skrattade jättelänge. Syrran hällde resten av isen från sin läsk i huvudet på mig. 

Nu är vi hemma och jag ska kanske kolla lite på film och fixa för morgondagen. 

School, Here I Comes!


/Bsnort. 



PS: Vädret? Solsken! Jag kunde sitta utan jacka idag utomhus. Och utan skor! UTAN STRUMPOR!

Okej, då blev det lite kallare men fattar ni!? Våren är HÄÄÄÄR!

Av Bsnort - 24 mars 2012 08:32

Kollar på Glee i hörlurar och äter frukost. Mamma har köpt frallor, jättegott. 


Igår kollade jag, syrran och pappa på Tusen Gånger Starkare igen. 

Mamma jobbade. 


Idag ska jag nog bara ta det lugnt och läsa. Eller så ska jag städa.   

Inatt drömde jag massa mardrömmar, inte så kul, men, men. 

Har inte så mycket att skriva men återkommer senare eller imorgon. 


/bsnort   

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards