bsnort

Alla inlägg under april 2011

Av Bsnort - 28 april 2011 06:37

Morgon alla läsare!!   


Seg morgon. Blev uppdragen ur sängen av min morgonpigga syster. / Jag är bara pigg på loven./ 

Vad ska ni pyssla med?? Jag ska ha gympa, /dans,/  och NO. 



 

  

Ni troligen redan vet så älskar jag High School Musical!!    Och jag kände mig törstig och jag älskar den här jucien, så....

Haha!! 

VI ses!!

/ MVH bsnort    


Av Bsnort - 27 april 2011 19:22

Hej läsare och glad påsk i efterskott!!    


Förlåt uppehållet!!


Vädret, alltså. Jag har älskat de här soliga dagarna och lääängtat efter att få bada. OCH SÅ KOMMER DET REGN!! Fast, det är ju bra att det regnar så gräset växer. Men jag längtar efter sommarens första dopp!!!! 


Pålsbodamarken i helgen & jag ska gå. 

Det ska bli SÅ kul. 

Lyssnar på musik och har cyklat lite. 

Började med en bokhylla i träslöjden & lirade lite gitarr. 


Ville bara ladda upp dem här.

Hittade kycklingbilden och blev lite förtjust i den.

Och High School Musical är en SÅ bra film. + bok. 


Idrott imorgon. Dans typ. Jag suger på dans. Känner mig så klumpig när jag ska försöka ta små "nätta och snygga" danssteg. 

När dem visar ser det lätt ut, men när jag gör det så.... 

Får väl öva. 

Vi ses!!

/ MVH bsnort.     


    



Av Bsnort - 2 april 2011 11:28

Hej där!!      


Vårt nätverk funkar inte, (SKIT!!). Så just nu bloggar jag hos Farmor & Farfar. 

Annars är det som vanligt. 

Lammskötning, läxor, läsa böcker m.m. 


Men det är helg. Fräscht. 

En berättelse-uppsats typ och skriva och lite sådant. 

Hur mår ni??

Jag mår rätt bra. 

Men nu ska jag fixa några saker och lite smått & gott innan och efter lunch så, vi ses snart!! Ha det bra!! 

/ MVH bsnort     

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards