bsnort

Alla inlägg under juni 2012

Av Bsnort - 28 juni 2012 08:11

  

Av Bsnort - 7 juni 2012 18:38

Hej alla! 


Är tillbaka från "vildmarken"! Två dagar fyllda med barfota fötter, kanotpaddling, vattenkrig, godis, Pringels, dricka, spritkök, grillning, kort och massor av mera. 

Nyss har vi varit hos min faster som fyller 50 och ätit. MMC. Mycket Mumsig Choklad. 

Imorgon åker mamma på helgjobb och nästa vecka slutar vi skolan!!!! JAJAJAJAJA!
SOMMARLOV!
BAD!
SJUNGA UTOMHUS!
GLASS!
BARFOTA FÖTTER!
SOL!
LEDIGT!

KLÄNNINGAR OCH ANDRA SVALA KLÄDER!

LÄSA I SOLEN!
TIDIGA MORGONPROMENADER!
Okej, på den sista där ljög jag lite men ska försöka få till en tidig morgonpromenad för det är najs.

 Men massor av andra kuliga saker. 


I vanliga fall brukar jag hata Shane Dawson, tycker inte han är rolig och så. 

Men när han sjunger är han bra. Två låtar. 

Men låtarna finns inte på Spotify, bläh. 

Hursomhelst gillar jag Douchebag och Superluv. 



Puss&Kram

/Bsnort

Av Bsnort - 4 juni 2012 15:51

För dålig uppdatering! Jag blir liksom lite isolerad verkar det som när någon som jag saknar mycket åker bort! 

Mammsingen är hemma nu i alla fall, så jag är tillbaka! Men inte förrän på onsdagkväll, troligen. 

Och denna gång är det inte mitt fel. Vi ska ut i vildmarken. 

Nej, jag skojade bara, vi ska på hajk med klassen! Ojojojoj. När vår klass är ute i skogen kan det gå vilt till. Hör av er om ni har sett i tidningen om vilda skogsbränder eller en busslast skor i en sjö. 

Nej, skojade igen, vi är jättesnälla. 

Men vi har roligt! Vi brukar dansa i klassrummet. Det är najs. 

Så vi sitter här och mamma gör krabbelurer och vi börjar ta fram grejer till packningen. 


Nu har jag skrivit lite på min egofront. 

Hur mår ni? Vad håller ni på med? Hur mår ni egentligen? Jag är öppen om någon vill lasta över skit på mig. Ös på med skiten bara. Jag vet att jag inte är en djuping som min syrra, men jag hoppas att jag kan få er att må bättre. 

Kom ihåg, (mitt nya ordspråk kommer här så jubla för att jag lyckades komma på det!)


"Alla som trycker ner dig eller bara skiter på dig just nu

Började som du känner dig nu. "


Kanske inte världens mest tröstande budskap men kom bara ihåg det. Att troligen alla som är så ruskigt skitdryga började med att må skit. Hoppas ni kommer gå från att må skit till att må bättre och bli starka och framgångsrika. De där dryga gjorde ju tydligen inte det. 

Vet ni vad jag tycker? Kolla på Glee. För Glee handlar så mycket om att acceptera sig själv. Kolla på Glee. Jag vet massor människor som mår så jävla mycket bättre av Glee. 

Här är ett collage med Glee, jag hittade inte alla karaktärer men ändå. 

 


I fredags när man kollade i almenackan tänkte jag bara: 

Oj, shit, det är första juni!! 

Vilket betyder SNART SOMMARLOV!!!!


/BSNORT
 

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards