bsnort

Alla inlägg under augusti 2011

Av Bsnort - 29 augusti 2011 07:14

Hej läsare!!


Skolan börjar idag igen, ingen aning om vad jag ska skriva om. 

Igår innan Fidde åkte skrev vi ut lyrics med mamma och sjöng, och så kolla vi på datorn och spelade spel med mamma. 

Aja. Har det fiiiiiiint idag och det ska bli varmt. Bläh. Okej, lite varmt är okej men inte sådär very very hot. 

Lite regn kan väl aldrig skada??


Och jag sa ju att Vanessa och Zac inte skulle göra slut!!

Enligt massor av kärlekstest på datorn så passar dem från 85 till 90 procent ihop!!!!


Ha det bra, skrivs!!

/ MVH bsnort   

 Twilight HSM.       

Av Bsnort - 28 augusti 2011 14:28

Hej läsare små!!

Det är roligt att hjälpa Fidde att rota fram fakta om Eric som hon visar på sin nya blogg. 

Den här vidion är bara för rolig, Eric visar några andra artisters loger inför Melodifestivalen. 

Han bråkar lite med Danny också....

                       


Ja, Fidde och jag kollade på reprisen av "Fångarna På Fortet" som sändes igår, våran fjärrkontroll har nada kontakt med TV-n så man kunde bara kolla på "Gäster Med Gester" på hela kvällen på ettan. I och för sig är det roligt men ändå. Hur som helst, jag hejade på Babsans lag, inte Anna Ankas. ( Har ni märkt att på beskriviningen till programmet på TV4Play, där står det "Annas Boys" och "Babsans Toys" fast det ska vara tvärtom??) 

Babsan var ju i alla fall rolig. Bara att hon sytt om dräkten var ju bara roligt.

Tajt kjol i skrikrosa på ett fort i Frankrike?? Bara Babsan skulle väl ha något sådant??

Hallå där....



Fidde läser upp intervjun med Jedward ur "Frida" för mig. Vem vill veta om John eller Edward petar näsan?? Okej, det är ganska roligt. Jag erkänner. JAG ÄR BARNSLIG!!


Okej, nu ska jag vara lite skvallrig här. 

JAG HATAR ATT VANESSA HUDGES OCH ZAC AFRON HAR GJORT SLUT!!!!
Och att Zac har blivit ihop med Ashley och Gabrillea med någon Josh-typ gör ju saken bara värre!!

VARFÖR INSER INTE FOLK SITT EGET BÄSTA??

Vissa kanske tyckte det var bra att dem gjorde slut, men inte jag!!!! OK?? I don´t like it!!


Katten leker med tvättstället och det blåser. 


Ha det bra, skrivs!! 

/ MVH bsnort   

 Twilight HSM, m.m.     



Av Bsnort - 27 augusti 2011 13:57

Hej alla läsare!!


Jag har världens roligaste mupphelg med ingen annan en Fideli, bloggare på bloggarna gickasochfiddesbastisblogg.blogg.se och sedan hennes egna blogg, fiddealskareric.bloggplatsen.se 

Jag har satt ihop hennes design och jag har lovat henne att ha Eric Saade som min toppbild så jag måste lova henne. 


Men vi har en mupphelg. Fidde är rolig. 

Vi har spelat gitarr, skrivit ut lyrics, ätit pannkankor, F har sabbat min bäddning totalt, hon har vält min spargris och gjort ett så allmänt skojigt kaos som bara Fidde kan göra. 

Ny design igen, kolla in den!!

Har kollat på sista avsnittet av Svaleskär, i love it!!


Ha det bra!!

Vi skrivs!!

BC.SC

/ MVH bsnort     

 Twilight, HSM m.m 

Av Bsnort - 21 augusti 2011 13:38

Hej läsare!!


Imorgon börjar ju skolan, så då är det väl bra att fräscha upp bloggen med en fräsande ny design?? 

Hur som helst har jag en ny, så kolla in den och kommentera!!!!



BCSC

Vi skrivs!!
/ MVH bsnort    

 Twilight      

Av Bsnort - 21 augusti 2011 13:16

Hej läsare. 


Har frågestund på bloggen nu!!

Vill åtminstone tio frågo, typ!!

Skolan börjar imorgon, jippie. 

På min födelsedag också, wiho. 

Hur som helst, ska ha en social sammankomst ikväll. 


Lyssnar på Melissa Horn. Hon äger. 

Rocka fett!!


BCSC

Vi skrivs!!

/ MVH bsnort   

 Twilight 

HEY

Av Bsnort - 20 augusti 2011 11:34

Hej alla läsare!!


Rum klart-and i love it!!!!

Det är fräschare, snyggare och helt enkelt helt och hållet awesome!! 

Skolan börjar på måndag, och då fyller jag år.... Jippie. 

Nu ska jag kanske mejla lite och sedan ska jag bädda och bara vara i mitt nya, fantastiska rum!!



BCSC. 

Vi hörs!!

/ MVH bsnort     

 Twilight 

Av Bsnort - 19 augusti 2011 07:17

Hej läsare!!


Jag red igår men har ingen träningsvärk. 

Bara ett blåmärke, ( jag ramlade INTE av, ) typ.


Men jag har huvudvärk och det accepteras inte tydligen.

Sov dåligt också så axlarna slokar som vissna tulpaner. Eller krokusar eller vad det är man säger.


Ska jobba med mitt rum idag så det ska bli färdigt innan skolan börjar, vi kämpar. Puh. 


Vi skrivs. 

BC.SC. 

/ MVH bsnort.   

 Twilight 

 
Av Bsnort - 16 augusti 2011 11:56

Hej läsare!!


HALLÅ LÄSARE!!!! 

Nätet har strejkat, det är bajs men vi har fått tillbaka det igen, wiho!!!!

Men vi har missat två avsnitt av "Svaleskär" :-( 

Tacka Gud för att han uppfann människan som uppfann SVTPlay. 

Semesterveckorna är slut, snart börjar skolan igen, och snart fyller jag år!!!! 

JIPPIE, JIPPIE, JIPPIE, JIPPIE!!!! 

Rensar mitt rum, det är najs att få lite friare.... 

Slänga, säljas, spara och spara men plocka undan. 

Högarna växer. 

Igår kollade vi på Mia Och Klara, det är också najs. 

Trashmorsan Tabitia är ju bara för skön!! 


         Nu, ska jag fortsätta plocka, jag SKA ha ett snyggt rum, PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNKT!!!! 

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards