bsnort

Alla inlägg under november 2011

Av Bsnort - 7 november 2011 17:56

Hej läsare!!


Idag ska jag berätta för er mina planer om mitt framtida bröllop! Även om det kanske tar lång tid så ska jag vara förberedd, thats it! 

Jag vet inte om jag ska gifta mig på sommaren eller på vintern, men om jag gifter mig på sommaren ska jag hoppa från en brygga och om på vintern ska vi åka släde. Jag ska köra!

Jag skulle vilja ha en gammaldags klänning med kortärmat och lång slöja och rätt mediumlångt släp. 

Den ska vara vit och jag ska ha silverringar med en fin ingravering, typ en fin textrad eller något sådant. 


( På tal om ringar, Robert Pattinson har gett Kristen Stewart en ring värd 300 000 dollar med en fin ingravering, därav fick jag iden. Jag läste det i F.s tidning tidigare idag men kommer inte exakt ihåg orden nu ska ta reda på det)


Och, så ska jag har solrosor som mamma!


Kram

bsnort


Av Bsnort - 7 november 2011 07:14

Hej läsare!


Lyssnar på "Let Me Sign" med Robert P!

( Pattinson, ni som inte vet)

Love it!

Ska se ifall jag kan få den till min mobil.

Är lite stressad för har inte packat väskan. Mår rätt så piss, näsan snorar måste hitta näsdukar. 

Äter här.



Har hängt upp drömfångaren i taket så den börjar hjälpa bättre, faktiskt! Kommer inte ihåg några mardrömmar bara pyttelite från de två senaste nätterna!

Jippie!!!!!!!!!!


Kram

bsnort

Av Bsnort - 6 november 2011 15:32

Hej läsare!!


Säg hej till Idols nya stjärna!

Jag har inte henne här om ni trodde det men jag ska lägga upp vidioen och lyricsen. 

MOA LIGNELL!

Precis som Alexander Gustav Vasa Bard säger. ( Han är lik Gustav Vasa utom att Vasa var tjockare!)

"Du har skrivit en hitlåt!" Han har rätt! 

Om hon inte placerar sig som etta, tvåa, trea eller fyra blir jag riktigt förvånad. 

Och här är samma låt med lyrics, jag vet det är ltie pinsamt men jag hittade inte rätt text. 

 

Aja.

Bye!


Kram

bsnort


Av Bsnort - 6 november 2011 15:20

Hej läsare!


Har inget att göra utom att titta på ett levande svart streck som man annars bara ser nosen på för tillfället. J hittade precis ett kort på myself när jag har lugg. 

Ja, "La Bella" far runt och hejdå för pappa vill ha datorn och min är som ni vet död. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 6 november 2011 15:12

Hej läsare!!


Bella har anlänt och gjort succé. 

Hon är söt men har unte vant sig än. Om man ska vara exakt rusar hon runt som en kanon. Katterna och hon kommer inte riktigt överens. 

Hur som helst. o-O 

Jaja, det är OK. 

Nu ska hon vänja sig och Bella och katterna ska acceptera varandra! 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 6 november 2011 09:23

Hej läsare!


Jag är sjuk. Jag hostar, näsan rinner, ibland blir jag täppt och ögonen rinner. 

J är här och jag ska ta det lugnt idag utom att vi ska hämta vår nya hund på prov!  Och, underbart, hon heter Bella! 

Precis som huvudpersonen i Twilight! Jag diggar namnet. 

Syrran är också sjuk!

Vad är det här för epedemi? Det är inte snällt!

Jag som hade tänkt göra massor av saker idag, denna sista underbara dag av lov innan jullovet.

Hatar skolan. Hate school. Odio la sculoa. Odio la escuela. Hasse die schule. Odi schola. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 4 november 2011 22:06

Hej läsare!!


Det är så varmt överallt. 

Jag måste öppna fönster. 

Jaja, kollade på Hellenius Hörna i väntan på andra delen av Idol. 

Mia Skäringer var med och jag kom att tänka på att hon är en så underbra människa! Ska skriva lite om henne om ett tag men nu har mamma massor av filer och då blir datorn lite trög. 

Tillbaka till Idol, jag älskar Idol det är ett fantastiskt program men i år har jag faktiskt inte tittat så mycket ><

                  o' ( Det där sista skulle föreställa min tolkning av en gråtande smiley. Den blev rätt söt!?) Jaja, jag hejar i alla fall på Moa, Olle, André och Amandorna. 


Vill gå på premiären av Breaking Dawn med fiddealskareric för hon älskar inte bara Eric utan också Twilight!


Kram

bsnort 


Av Bsnort - 3 november 2011 18:26

Hej läsare!


Har målat naglarna i babyrosa från H&M. Heter "Nail Polish Spoiled Beauty" 

Och, på andra handen i grönt Depend.

De är lite blöta så slutar nu.


Kram

bsnort 

Ovido - Quiz & Flashcards