bsnort

Alla inlägg under februari 2011

Av Bsnort - 27 februari 2011 19:29

Hej läsare!!


Kan ni gissa?? Sportlovet är slut!!

Imorgon.... Eller om ungefär 13 timmar.   

Okej, det är rätt najs, men ibland så är det inte så kul.

Med plugg alltså.

Men ett enormt +. JAG ÄR FRISK!!

Bortsett från att jag hostar o snorar lite. Men ändå!!





 

Ännu en bild på en av mina favoritfilmer.

Okey, idag har jag städat och fräschat upp mig inför morgondagen.

I fredags hade vi hästdag med F och F och F.

Nu ska jag snart gå och knyta mig för ikväll.

Fast först ska jag läsa en stund. Nice....   

Vi ses!!

/ MVh bsnort    

Av Bsnort - 21 februari 2011 08:57

PS LÄSARE!! 


JAG ÄR SJUK!!!! 

Sjuk på sportlovet!?!? 

Just det, den oturen har jag. 

Snyft!! Snyft!! 

Hoppas jag blir frisk snart. 

Vi ses!!

/ MVH bsnort. 

Av Bsnort - 21 februari 2011 08:29

Tja läsare!!    


Förlåt att jag inte skrivit på länge, förlåt, förlåt, förlåt!!!! FÖRLÅT!!!!!!

Idag har jag två filmtips till. 

Dena ena är High school musical 1, 2 och 3. 

Jag har inte sett trean, i och för sig, men den är säkert bra. 

  

Och det andra filmtipset är Arthur och Minimojerna 1, 2 och 3. 

    

Och så en bild på Amy Dimond, för jag tycker hon är bra!!

  

Och en sorglig sak. 

Vår katt har dött. Han är min favoritkatt.      

  

Vi har köpt en ny katt, han är gullig och så, men man saknar ju den andra i alla fall, håller ni inte med??

Vi ses!! 

/ MVH bsnort.     


Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards