bsnort

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Bsnort - 20 november 2011 19:15

Hej igen!


För ett tag sedan skrev ju jag att jag och syrran kollade på hemsidor och jag kände mig så opysslig så skrev jag ut bilder idag och täckte en skrivbok med. 

Vi har bara svartvit skrivare och jag hade inget lim eller övertäckningsplast så resultat blev inte lika bra som jag väntat mig, jag klistrade på de (svartvita) bildera med tejp, men jag blev i alla fall nöjd. Har hört någonstans att det ska synas på hemmagjorda saker att de är hemmagjorda. 


Kram

bsnort


Av Bsnort - 20 november 2011 19:09

Hej läsare!!


Jag har kollat lite på en biohemsida om Breaking Dawn och jag F och M hade spikat in oss på ett datum men det fanns inte. Vi får gå en annan dag för gå det tänker jag göra!!!! 

Det fanns fina grejer i prylshopen jag skulle vilja ha, en nyckelring med Bella, Edward och Jacob, ett armband som det står breaking dawn på, en 16-månadrs kalender, och en affish. 

Har börjat skriva på min berättelse, jag tror att det blir en av mina längsta. 

Jag ska till plugget imorgon och jag är riktigt skoltrött, har ingen lust att gå!


Kram

bsnort

Av Bsnort - 20 november 2011 13:50

Hej läsare!!


Gick till farmor och farfar och faster och plockat ihop lite grejer att ha till musikalen. <3

Nu är vi hemma och missbrukar Spotify igen.  ( Alltså. Skämt. Men vi använder mycket Spotify här hemma.) 

Syrran satt alldeles nyss med en kebabpizza med vitlökssås tryckt mot kinden och pappa och jag har tränat en viss liten olydig hund lite. 

Nu har jag läst lite Foki och lite F: s blogg och lite syrrans blogg. Fast hon har inte bloggat sedan sist jag kollade. 

Kollade på lite repris från Så mycket bättre säsong 2. 

Nu ska jag skriva ut lite mer bilder för jag planerar att täcka en skrivbok med klistermärken och bilder. 

Vädret är regningt men pappa har läst att det ska komma lite slasksnö nästa vecka. Hoppas det kommer kramsnö istället! 

Foki ska till Stockholm om lite mindre än fem dagar, kan inte gå men ändå!


Kram

bsnort

Ovido - Quiz & Flashcards