bsnort

Alla inlägg under oktober 2011

Av Bsnort - 1 oktober 2011 20:22

Hej läsare!!


Det är kväll och nu så ska jag lägga upp lite bilder har jag planerat. 

Först på två änglar. 

     Angels over here!!!! 

Och så lite bilder från filmen "Klara" som jag älskar!!!!

     Älskar den!!


Ha det bra, skriver snart igen, kramis. 

/ MVH bsnort   

 Twilight, HSM, HR, ST, K.     

Av Bsnort - 1 oktober 2011 17:09

Hej läsare!!


F, Y, D&L är här, det är roligt.

Har städat idag, och så har jag lyssnat på ljudbok.

Kollar roliga foton och bloggar.

Jag blev tillfälligt ögongalen och F är för alltid Nicki Minajgalen. ( Vem nu DET är. )

Look On This.

           


Rätt så snuskig, men har bra sångröst.

Halvslutet är lite coolt, som negativ fotoeffekt.

Kelly Clarkson, "Hear Me". Den är BRA. ( Och så är det Twilightspecial!!!!)

Av Bsnort - 1 oktober 2011 12:42



Har varit på bokcirkel och här är boktipsen: 


"Döden I Dina Ögon" av Rachel Ward

"Törst" av Richelle Mead

"Washington D.C av Meg Cabot

"Det Levande Slottet" av Diana Wynne Jones

"Jakten På WondLa" av Tony Diterlizzi

"Svag Is" Ewa Christina Johansson&Kristina Sjögren

"Jag saknar dig, jag saknar dig!" av Peter Pohl&Kinna Gieth

"Legenden Om Darren Shan-Skräckens Cirkus" av Darren Shan

"Slumpens Bok" av Åse Lind

"Förvandlad" av Mårten Melin

och, 

"Mumien Som Inte Kunde Sova" av Jesper Tillberg.

Läs dem, och kommentera gärna!!¨

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards