bsnort

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Bsnort - 15 oktober 2011 17:17

Hej läsare!!


Min nya design jag ska satsa på ett långt tag framöver. 

Jag är jättenöjd!!


Som bakrundsbild har jag en bild jag hittade på google om mangaserien "First love" som handlar om Kiriya och Karin. 

Och som toppbild har jag Edward när han spelar piano med texten: 

"If I could dream at all, it would be about you

Sleep again, and for you, I will sing your lullaby". 

Det betyder, ( ni som, liksom jag är dåliga på engelska) "Om jag kunde drömma alls, skulle det vara om dig, sov igen och för dig, vill jag sjunga din vaggvisa". 

Som presentation har jag en ny text och ett äpple format som ett hjärta med en tugga avbiten. 

Ska jobba matteskit nu. 


Kram 

bsnort

Av Bsnort - 15 oktober 2011 15:20

Hej läsare!!


Jag och J kollar på film och jag bloggar. 


Ibland, vänner. Ibland. 

Ibland får jag lite dille om att jag är ful. Då. Då blir jag arg efteråt. Jag är ingen fjortis eller modegalning, men ibland vill jag bara slå mig själv hårt och bara vråla till mig själv: "VAR NÖJD DIN IDIOT, SKIT I OM DU HAR ETT FÖDELSEMÄRKE PÅ BENET ELLER OM DU KAN VARA SMALARE, HÅLL KÄFTEN OCH LEV DITT LILLA LIV ISTÄLLET. 

Så nu har jag bestämt mig. Ja. Jag är nöjd. Jag är nöjd jag är unik. Alla är unika och kan skapa sina egna stilar och personligheter. Så nu ska jag lägga  upp bilder på vad just jag tycker är snyggt och fult som till exempel kungen tycker är råknäppt. 

  La upp den häromdan men den är så fin!!

 Ful. Lite cool, men fortfarande ful. 

Fina och häftiga med döskallarna. 

 Söta!!       

   Förskräcklig. 

  Otroligt häftigt!! Vill jättegärna se ett IRL. 

 

Skäms över och lägga upp den. FÖRFÄRLIG!!!!

Gulligt!!      Bläh. 

   Fina!!

 Snygga!!

    Så packar vi ut dig och sparkar ut den genom dörrren. 


Det var lite för idag, jag älskar ju masssor av grejer och tycker mycket är fult. 


Kram 

bsnort 

Av Bsnort - 15 oktober 2011 08:29

Hej läsare!!


Var festfixare med massor av kompisar på en fest igår.

Var jätteroligt. Blir kul minnen jag tänker stoppa undan i arkivet under bokstaven F som för fest i mitt huvud. 

Nu har jag lyssnat på musik och bloggar här.


Kram

bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards