bsnort

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Bsnort - 25 oktober 2011 18:40

Hej läsare!!


Mina fingrar skriker efter att få göra någonting så då blir det bloggning. 

Sedan ska jag nog försöka virka på min halsduk som jag hållit på med sedan förra året, jag tog en paus och har inte virkat på hela 2011 så har glömt lite hur man virkar.  

Men hoppas den blir färdig till december, ska virka lite julklappar i år hade jag tänkt också.  

Och till F har jag listat ut en perfekt present. 

Hoppas den blir klar! 


Kram 

bsnort

(Orkester!)

              

Av Bsnort - 25 oktober 2011 17:07

Hej läsare!!


Hatar skolan kan jag bara säga. Kom på att vi har massor av läxor till torsdag, fredag och ett projekt vi hållit på med i ungefär tre veckor och jag har glömt varje dag, så jippie. 

     Den där lilla GlitterFly symbolen är lite jobbig ibland, särskilt när man inte tänker på den! Hur som helst så står det "homeworks is boring sometimes!" 

Aja, ska fortsätta lite med läxorna sen ska jag banne mig kolla på film och välja ut morgondagens outfit to my self! 

Visst vill man ha bra betyg sedan men jag tänker ta mig sjutton inte bli en sådanhär typ som sitter klistrad vid läxböckerna, tyvärr. Inte för att jag har något emot sådana människor, vissa sådana är riktigt trevliga men jag tänker inte bli sådan. Tydväri. 

Har fått fyra nya, stora ringar av mamma, jag älskar stora ringar. 

Tack!

Det skulle visa sig vara väldigt svårt att få tag på bilder på dem, men hursomhelst så är det en som är format som ett äpple, en fyrkantig grön, en rund blå och en tolvhörning rosa. 


Hittade en snubbe på YouTube som covrade "Jag Är Din Bäste Vän" från ToyStoy till sin bäste vän. 

Det var bra!


Och, F. Ryck upp dig nu. 

Du kan inte deppa hela livet! 

"Den har någonting som griper tag, som leder dig från natt till dag." 

"Du har ett ord som ger dig tröst"

 GlitterFlysymbolen stör igen, men det ska stå "We can laugh so start with it everybody", men det kan ju funka utan everybody också. 

F, du kanske tycker jag tjatar som skriver att du ska rycka upp dig hela tiden men du SKA INTE VARA DEPPAD HELA TIDEN! Du är ju glädjepillret i vanliga fall!

"Jag vill leva lycklig"


Kram

bsnort 


Av Bsnort - 25 oktober 2011 07:30

Hej läsare!


Vet inte varför jag skrev så, men strunt samma. 

Idag är det gympa, skit, ( om det inte är basket eller hinderbana.)

Hur som helst så har jag inte så mycket att skriva om men skit i det också. 



Och, F, om du fortfarande är deppad för igår, varsegod. 

       


Kram

bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards