bsnort

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Bsnort - 29 oktober 2011 08:43

Hej läsare!!


Alltså, förlåt alla ni matteälskare, vissa av er är faktiskt snälla och trevlig personer men jag hatar matte, för jag fattar absolut ingenting!!!!



Kram

bsnort


Av Bsnort - 29 oktober 2011 08:26

Hej läsare!!


Jag är inte sjuk, som tur är! Har räknat ut att det är ungefär 58 dagar kvar till det vi kallar julafton! Ska ju virka lite klappar i år, och det börjar nog bli lite brådis. 

Och F.s julklapp kan jag säga tar lite tid, hoppas den blir färdig. 

Ska kolla på lite movies på YouTube nu som jag inte har på DVD, hoppas jag hittar dem i HD så det inte blir snibbig skärm. 

Har börjat läsa en bok som heter Skulduggery Pleasent. 

Jag är en sådan människa att jag inte kan hålla mig till en bok, utan läser fler samtidigt. Ibland brukar det vara kring fem stycken men just nu håller jag mig faktiskt till två.

Ska börja med detta: 


Veckans lilla....

Som jag ska leverera någon dag i veckan. T.e.x veckans fånigaste, veckans roligaste, veckans finaste....

Och denna vecka blir det.... Veckans vackraste!

   Åh, jag älskar kristaller. 

Ni kanske tycker det här är en fånig ide, men jag ska försöka ett tag. 


Kram 

bsnort 

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards