bsnort

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Bsnort - 30 oktober 2011 09:01

Hej läsare!!


Kollar lite på Harry-Potter fyra och då kom jag och tänka på: Vilka är mina favoriter i Harry Potter? Alla pratade ju om det precis när den första kommit ut. Vilken är din favorit?

Mina är några av de vanliga. Ja, många är ju häftiga som bara är med i en film, men många som är med i minst tre filmer gillar jag bäst:

Hermione Granger

Ron Weasly

Luna Lovegood

Harry Potter

Albus Dumbledore 

Rubeus Hagrid

Ugglan Hedwig

     JAG ÄLSKAR HENNES KLÄNNING!!!!  

     

  '


Kram

bsnort    

Av Bsnort - 30 oktober 2011 08:31

Hej läsare!! 


Ändrade färgerna lite, vill inte ändra så stort för 6 november då min blogg blir ett år. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 30 oktober 2011 07:22

Hej läsare!!


Har ni ställt om klockorna alla peopels därute?

Orkade inte skriva mer på eftermiddagen igår. 

Hade städdag och städade mycket. 

Nu ska jag packa till lite semester. 

I eftermiddag alltså. Är inte beredd att förstöra mitt fina rum riktigt än. Som ni kanske vet har jag en vana att stöka till hela mitt palats när jag packar. ( När jag skriver "palats" vara "mitt rum" jag menar.)

Men har aldrig prövat och packa i mitt nya rum, det kanske blir bättre. 

Vet inte om jag får med mig en dator, är hela tiden inne på mammas för min dator är nu offeciellt SLUT!


Kram 

bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards