bsnort

Alla inlägg under oktober 2011

Av Bsnort - 8 oktober 2011 10:23

Hej läsare!!


Vaknade tidigt idag och läste en stund och skulle kolla klockan. 

Den visade.... ( Trumvirvel) 00.01

What?? Tänkte jag, men så löste det sig, klockan var åtta på morgonen. 

Läste ut den sista "Stall Norrksen" boken igår.... Jättebra. Love them. 

Jaja, här kommer: 

       

Den här bilden med alla stilar är schyst. Grundstilar och bistilar. Titta och njut.     

Kolla håret!! Vem har sådär i Svergie?? ( Ja, det kanske finns några, men hallå!!!! on har en Kalle Anka i örat för sjutton gubbar!!

  Ups, har SKITBRÅTTOM!! SEE YOU!!!!

Av Bsnort - 7 oktober 2011 07:17

Hej läsare!!



L visade den här för mig, och jag måste lägga upp den här så ni kan skåda. 

Titta och lyssna, visst älskar man det där ohohohoh grejet?? 

Det i början och slutet är sångarens son och hans kör. 


Ha det bra, skriver snart, kramis.

/ MVH bsnort   

 Twilight, HSM, HR, ST m.m    

Av Bsnort - 6 oktober 2011 07:34

Hej läsare!!


Morgon igen. ( Jag bloggar mycket på morgonen. )

Har inte så mycket att prata om. Jag menar skriva om. 

Kolla lite bilder jag hittat:

       Vad tycker ni?? 


Ha det bra, skriver snart, kramis. ¨

/ MVH bsnort      

 Twilight, HSM, HR, ST, m.m  

Av Bsnort - 4 oktober 2011 16:32

Hej läsare!!


F är här och vi ska ha Twilightmaraton. 

Hon hjälpte mig göra ny design och vi gjorde en ny desgin på fiddealskareric.bloggplatsen.se

Lyssnar på musik. 


Ha det bra, skriver snart, kramis

/ MVH bsnort     

 Twilight, HSM, HR, SN 

Av Bsnort - 3 oktober 2011 06:39

Hej alla läsare!! 


Hur många jag nu har....


Aja, strunt samma. Borde plugga i eftermiddag till ett prov, men det ska jag inte. 



Har fått lite dille på lolitas också, så varsegod!!

SWEET LOLITA

    ERO LOLITA

 

   PIRATE LOLITA

   

GOTH LOLITA

 



Åh, vad fina!!


Ha det bra, skriver snart , kram.

/ MVH bsnort   

 Twilight, HSM, HR, SN, m.m     

Av Bsnort - 2 oktober 2011 19:08

Hej läsare!!


Jag är nöjd!!

Vad tycker ni?? 

Hela bakrundsbilden syns inte men det är snyggt med en graffitivägge också. 

Jag gillar verkligen min nya design nu. 

Jag, liksom. 

Kollar på film. 

Vad tycker ni om designen??

Kommentera, please. 


En grej jag inte gillar. Fjortisar. Fjortizar om ni så vill. 

Bara så ni vet gillar jag inte dem. Eller, det finns massor av fjortisar jag känner är jättesnälla och jättetrevliga. Men sådana här larviga fjortisar/fjortizar som skriker. Högt. Det är inget kul. Okej. Jag är lite flum. 


Ha det bra, skriver snart, kramis. 

/ MVH bsnort     

 Twilight, HSM, HR, SN, m.m.   



Av Bsnort - 2 oktober 2011 18:41


Alltså, jag blir inte nöjd med min design. Jag blir verkligen inte det. Seriöst. Nu måste jag anstänga mig. Noga. Kommentera när nya designen är klar. 

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards