bsnort

Alla inlägg under oktober 2011

Av Bsnort - 20 oktober 2011 07:39

Hej läsare!!


Övar till duetten med F och det börjar bli bråttom. (Panik). Okej. Lugna ner dig nu. Du kommmer fixa det. Vi är två. Andas. 

Men det låter kanske inte så bra än. 

Jag försöker och hursomhelst, det är torsdag!! Lekdags med de små. 

Önska mig lycka till och lyckospark och jag vet inte allt, för himlen ser inte så pålitlig ut. Men den kan regna senare idag, bara inte just nu. Gitarr också, har fått min nya, love it. 

Föröskte fota stjärnhimlen med mobilkameran igår men det gick inte så bra, så nöj er med detta: 

     De här har jag inte fotat, då skulle jag nog behöva lite bättre mobilkamera även om min är bra. 

Hehe. 


Kram

bsnort

 

Av Bsnort - 19 oktober 2011 21:39

Hej läsare!!


Kväller och sitter här. 

Vad gör ni denna mörka kväll?? Snart vinter, mina vänner. 

Imorgon får ni sitta och heja på mig om det regnar. 


Kram 

bsnort 

     

Av Bsnort - 19 oktober 2011 21:27

Hej läsare!!


NU ÄR JAG NÖJD!! MOHAWAHAAAA!! NÖJD OCH JAG MENAR DET!! JAG LJUGER INTE!! HAHAHAHAAAAA!! 

Måste sluta nu. 


Kram 

bsnort

 

Av Bsnort - 19 oktober 2011 16:32

Hej läsare!!


Jag blir så trött på mig själv. Nej. Den här designen ska återigen bytas ut. SANSA DIG, BSNORT!! Kan du inte hålla samma design i åtminstone en månad? Jag har skrivit tusen, åter tusen gånger att "den här designen är jag nöjd med!!" men den här gången så menar jag det. ( Det kanske jag också har skrivit med den här gången menar jag det verkligen, verkligen.)

Och ibland känner jag mig dum som grubblar över designen när det finns viktigare problem i  i livet. Men jag kan inte göra allt, jag är ingen vuxen FN-snubbe eller FN-tjej. ( Finns det något bra ord för tjejer som liknar snubbe?) Jag får vänta några år innan jag kan ta tag i så stora problem. Den här bloggen ska faktiskt se fin och läsvärd ut och jag ska vara nöjd så människor vill läsa det jag skriver och kanske blir glad över allt mitt skrivbabbel. 

Imorgon ska vi ha lite roligt med småttingar, det ska bli kul hoppas jag. 

Hoppas det inte det är sådana här vilda barn som kastar sig över en. Nej. Skärp dig nu. 

Nu ska jag tacka för just nu och dessutom råkade jag göra något med datorn så allt ble fyrdubbelt så litet som förut och mitt otekniska jag kan inte fixa det. 


Kram

bsnort 

Av Bsnort - 18 oktober 2011 07:46

Hej läsare!!


Lite mer bilder:

             

Av Bsnort - 18 oktober 2011 07:15

         

 
Av Bsnort - 16 oktober 2011 18:50

Hej läsare!!


Alltså, min kompis har det lite svårt. Jag vet inte om hon har det alltså, men jag kan tro att du har det för jag skulle också ha det i din situation. 

Så detta inlägg är för dig, så du kanske blir lite gladare. ( Om du nu är ledsen. För det där med A.)

   

                

   

Ja, varsegod. 


Kram 

bsnort 

Av Bsnort - 16 oktober 2011 14:44

Hej läsare!!


Kollar på film och har min älskade indiska väska bredvid mig. 

Det är en sådanhär ryggsäck med knytsnören istället för dragkedja. Ser lite ut som en ovanligt snygg påse, men virkad och färgglad. 

Har inte så mycket mer att säga nu, (skriva) det börjar bli spännande på filmen. 


Kram 

bsnort 

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards