bsnort

Alla inlägg under oktober 2011

Av Bsnort - 13 oktober 2011 18:37

Hej läsare!!


Var på gitarrlektion förut idag och sedan har jag fikat och städat. F och M ska evuntellt sova här imorgon. Mamma ska jobba lite annars är familjen hemma i helgen. Ska på en liten fest imorgon också. Kollar på film och bloggar nu.    


Ja. För att passa temat. Har fått lösnaglar jag vill ha på!! Alltså, bilderna jag lägger upp är inte mina men jag tycker att dem är så häftiga!! Japanska. Kan ni fatta?? De är så otroligt coola tycker jag.        

Tycker inte ni det??


Ja.Kommentera


Kram

bsnort



Av Bsnort - 11 oktober 2011 18:29

Hej läsare!!


Övar till en konsert med kören.  Är lite nervös. Det är blandat allsång och duetter. Får inte sjunga fel nu, bsnort. Kämpa. Har fortfarande inte börjat och plugga. Kämpa, kämpa, KÄMPA!!!! Ja, lyssnar på musik också.

Idag var det lite kass och lite bra.

Imorgon blir det nog lika som ovan. Ja, känner att jag svamlar lite nu, ska försöka få mamma att hjälpa mig med mina nya lösnaglar.


Ha det bra, skriver snart igen, kramis.

 / MVH bsnort   

 Twilight, HSM, HR, SN, familj m.m     

Av Bsnort - 11 oktober 2011 16:45

Hej läsaree!!


Jag har ändrat designen på bloggen igen. Vad tycker ni??

Kommentera please.

Hittats på google, glitterfly och bloggplatsen. 

J är här. Idag har jag mejlat och så. 

Har lite bråttom nu. 

Av Bsnort - 9 oktober 2011 18:23

Hej läsare!!


Har ridit och sitter nu vid datorn, ska skriva ut bilder till lite grejer till en grej i skolan.


Ha det bra, skriver snart igen, kramis. 

/ MVH bsnort   

 Twilight, HSM, HR, ST    

Av Bsnort - 9 oktober 2011 09:23

DÅ BLIR DET JUBILEEUM!!!!

Av Bsnort - 9 oktober 2011 09:20

Nästa månad firar jag ettårsjubileeum på bloggen här....

Av Bsnort - 9 oktober 2011 08:51

Hej läsare!!


Lyssnar på en tjej som spelade på Birka Paradace och hon är så otroligt duktigt för att vara så liten!! Man blir ju lite avis. 

Alla musikälskare, kolla på den!!               Nu Alice i Underlandet. ---->        

Alltså, om man tittar sista bilden och jag ska välja och syftar på Twilight, så ursäkta Jacob, du räddade Bella flera gånger och så, men, nej. 

Och om ni går in på glittergraphics på google och tittar på Myspace Layouts så hittar ni en jättefin sida med Twilight man kan ha på sin Myspacesida. 

Här har vi Simple Plan med "Save You"

och med "Your Love Is A Lie". 

Vidieos på YouTube om någon vill se deras "lite" deppiga stil. 

Och med "When I´am Gone". 

Och med "Jet Lag". Fast då är en brud som heter Natasha Bedingfield med. Men hon är bra. 


Ha det bra, skriver snart, kramis. 

/ MVH bsnort   

 Twilight, HSM, HR, SN, m.m  

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards