bsnort

Alla inlägg under januari 2012

Tjo

Av Bsnort - 5 januari 2012 11:01

Hej på er!


Lyssnar (för ovanligheters) skull på It Will Rain och sedan spelar syrran, sedan jag. Förlåt för dålig bloggning igår men vi var i stan med mamma och jag hittade en pipande gosedjursmorot jag inte kunde stå emot. Syrran höll på att köpa en trollkarlshatt med kanin som hon upptäckte spelade en melodi om hon tryckte. Jag hittade också en plastblomma, och ett ljus. 

Nu har jag jättemånga fina ljus i mitt rum. <3

Jag dammsög också och idag ska jag nog plocka lite och lyssna på ljudbok. Vi lyssnar på Spotify. 


Sista delen av Kronjuvelerna var igår och det är ju asbra! Pappa hade lagt sig och jag och syrran kollade i varsitt rum och sedan när vi gick ner för och dricka/borsta tänderna innan vi lade oss när det var slut. Då så sa jag till syrran: Du vet att det fortsatte efter eftertexterna, va? 

Syrran bara: Men, va fan! Sa hon och så sprang hon in i sitt rum igen. 


/ Kram bsnort





Av Bsnort - 4 januari 2012 11:45

Nu känner jag mig lite klädfixerad här, men jag vill ha en rutig skjorta. Men mamma sa att om jag ska ha en skjorta, som inte är en storskjorta så måste jag ha tajta jeans till. Jag är inte så förtjust i det, bara om det är stretch. 

Ville bara säga det, nu måste jag sluta. 


/ Kram bsnort

Av Bsnort - 4 januari 2012 07:53

Hejsan Hoppsan


Här kommer lite bilder jag hittade på Glitter Graphics på lite random stuff. 

             Alltså, bild nummer 3. Man behöver ju inte läsa för att vara smart, men det är bara det att det finns så många som tycker att dem som läser är frek. 

Någon kan säga "Att läsa är dumt". Man bara, hallå!?!? Jag läser! Jag ÄLSKAR att läsa! Och oftast kanske personen som säger så tycker att man är ett freak då också men jag vill ha en poäng. 

Vi lämnar ämnet. 


/ Kram bsnort

Av Bsnort - 4 januari 2012 07:19

Tjolahopp!!


Vi kollade på Agnetas Nyårskarameller och Kronjuvelerna igår och det var jättebra båda två! Hur tycker ni att det var att kasta ut nycklarna i vattnet? Elakt. Dumt. 

Men jag tyckte det såg ut som om Rickard blev peppad av den där tjejen. Man får väl ha lite medkänsla, han hade ju haft en svår barndom. Och så dessutom dem där anfallen. 

Mamma tror det är epelepsi typ. 

Tur att han dök efter lillebrorsan i alla fall. Eller gjorde han det? Aja, väldigt bra film i alla fall får se slutet ikväll. Idag ska jag dammsuga hemma och jobba skitmatte. Och imorgon ska jag också jobba skitmatte. 

Trevligt eller hur? 


/ Kram bsnort


Av Bsnort - 3 januari 2012 18:02

Hej på er! 


Idag har varit en slapp TV-tittardag. Halv Åtta Hos Mig, Tjejen som Föll Över Bord, Doctor Dolittle 2. Sedan är det Kronjuvelerna del 2. Vi har plockat ner granen också för den får tyvärr inte plats just nu eftersom vi behvöer mer plats i vardagsrummet. C, M, S&D kommer till helgen. 

Ska börja fila på en ny historia och sedan ska jag läsa eller bara något sådant för jag har fått ont i huvudet av TV- n och vill ha huvudet klart när Kronjuvelerna börjar. 

Katten kom upp i sängen nyss. Han är så gosig, kissemissen. 


/ Kram bsnort

Av Bsnort - 3 januari 2012 09:41

Hej, hej bloggen! 


Ska göra ett Mollyinlägg. Molly Sanden. Jag har inte tyckt om henne så mycket förut men jag tycker faktiskt hon är jätterbra. Det behövdes väl en knuff i rätt riktning. Hon dubbar ju Rapunzel i Trassel. F har föröskt tvinga mig att erkänna så okej då F! Jag ger upp! 

LITE FAKTA: 

Namn: Molly My Marianne Sandén

Födelse: 3 juli 1992 

Ålder: 19 år 

Karriär: I Junior Eurovision Song Contest 2006 kom hon trea med "Det Finaste Någon Kan Få" I melodifestivalen 2009 kom hon på elfte (sista   plats) med " Så Vill Stjärnorna"  Hon har gjort svenska rösten till Rapunzel i Trassel ("motspelare" Vad heter det?  Måns Zelmerlöv) 


Hon är sambo med Eric Saade. 


     Alltså, förlåt Måns, men du har lite stora fötter....        


/ Kram bsnort   

Av Bsnort - 2 januari 2012 19:20

Hejsan!


Idag har jag kollat på Eclipse och kollat lite på Trassel, men sedan ropade mamma ner mig så vi kollade på Doctor Dolittle and hes animals. Sedan kollade vi på Heavy Makeover och på Min Stad två gånger. 

Jag har kollat på lite bloggar och nu ska jag typ läsa och och ta Panodil för jag har ont i huvudet. Första delen av Kronjuvelerna börjar klockan nio så jag och mamma ska kolla på den. 

Ursäkta för att ni inte får så mycket bloggning men vet inte riktigt vad jag ska skriva. 

Här är lite roliga/fina/najsa bilder. 

     


Kalla mig insnöad men jag är sån! Om jag har rätt har jag varit sån sen min födelse!

PS: Det är ju Kristen, Robert och någon mer på sista bilden. Emmett eller James? Ser inte riktigt. Ni som vet, kommentera.


/ Kram bsnort


Av Bsnort - 2 januari 2012 09:56

Hej Bloggen!


Syrran har haft teckningslektion med mig och jag misslyckas hela tiden. Jag är nog jobbad för att rita bilder till sagoböcker utan krav på duktighet. 

Vi har ätit frukost och mamma sover. 

Hunden pissade i mitt rum idag och jag blev rätt sur. 



Hur föreställer ni er 2012? Lyckat? Fyllt av misstag? 

Jag och syrran lyssnade nyss på "Breakaway" när Alice Hagenbrant hoppade av Idol 2010. Veckan innan hade ju Minnah åkt ut. Men hon blev ju inröstad igen. Men var det så kul? Ja, det var ju kul att få komma tillbaka, men om man åkte ut för att man inte lät riktigt bra, och så "välkommen in igen, vi behöver en till", liksom. Kankse inte superkul. 


Aja. 


/ Kram bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards