bsnort

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Bsnort - 14 januari 2012 21:55

Hejsan!


Har varit på fest hos kusin och sitter nu hemma och lyssnra på Bruno Mars och Glee-tolkningar av honom. 


Hörni, skriver ni snabbt på tangentbord? Jag började med dator rätt tidigt så jag skriver rätt snabbt om jag vill göra det. En gång när vår klass var i datasalen och skulle skriva så brukade ingen göra det. Jag skrev typ snabbast (sorry skrytet) och alla ville ha hjälp. 


Nu ska jag lägga mig om läsa och lyssna ljudbok!


Förlåt om jag tjatar men skriv vad ni tycker om mig i en kommentar/fråga, pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease. Dum, tjatig, rolig, snäll, galen, najs eller bara totalt knäpp. Skriv så fingrarna glöder, vänner! 


Sov gott!

/ Kram bsnort


Av Bsnort - 14 januari 2012 11:17

Att skriva vad ni tycker om mig så jag kan ha det i min självbiografi!

Av Bsnort - 14 januari 2012 11:13

Blir kort inlägg för vi ska till farmor och farfar och till kaninerna och till affären för vi har inget toapapper!

Har kollat färdigt på Jalla Jalla för började kolla på den igår och ätit frukost och sånt. 

Nu ska jag bädda. 

Vad ska ni göra idag då, fina små läsare? 

Hur som helst, kom ihåg att ni är så fina mina läsare! Ta det med er i era hjärtan! 


/ Kram bsnort


Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards