bsnort

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Bsnort - 12 januari 2012 18:39

Hejsan på er fina!


Jag och syrran har kollat på hela säsongen av "Dårfinkar och Dönickar". Mamma kollade till ungefär halva, sedan skulle hon åka och handla. 

Nu sitter jag och syrran och spelar musik för vi var som sagt sjuka idag men imorgon ska vi till skolan. 

Vi känner oss mycket bättre. 

Snart ska jag packa väskan. 


Vi har fått en rolig nyhet om att klassen ska få spela in en skiva i musiksalens studio. Man kan spela bas, munspel, gitarr, sjunga, trummor och synt. 

Jag vill spela gitarr eller sjunga. Det ska bli jätteroligt. 

         



Imorgon ska jag nog skriva lite om mina gitarrer/gitarr i allmänhet.


F ringer snart så skrivs!


/ Kram bsnort  

Av Bsnort - 12 januari 2012 13:40

Hej!


Jag är sjuk idag och sitter i min säng och bloggar och lyssnar på ljudbok. Den är bra. <3

Har kollat på Dr.Dolittle, Pocahontas II, läst i två böcker och kollat på de vanliga bloggarna. Ska bädda sedan men först ska jag blogga. Vet att boken "Skämmerskans Dotter" har blivit film så ska försöka hitta den. 

Vill se den.

_________________________________________________________________________________________

Nu har jag letat. Utan att hitta. Bara fortsättningen på böckerna, Skämmerskans dotter på Radioteatern och Månteatern.

Det enda jag har luskat ut är att den har släppts på engelska och danska. 

Typ. Funderar på att kolla på Trassel sedan också. 


Det var snöstorm här förut men nu har det slutat och dessutom kom det inte så mycket. Knappt en centimeter tror jag. 

Försökte ta några snygga foton men dem blev inge bra alls. 


Nu har jag tänt lite ljus och sitter här.


Här kommer lite random bilder. 

  Blomma!  

Glee!

 

Det trodde ni inte va? Men jag gillar Green Day! 








Egentligen hatar jag te. Men mamma har gett mig en av mina favoritljusstakar, en tekopp med fastlimmat fat som man sätter ett värmeljus i. 

   


/ Kram bsnort



Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards