bsnort

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Bsnort - 6 januari 2012 14:23

Syrran och jag headbangar till Smile. Jag med mitt långa hår och hennes  korta vinner jag lugnt....


Nu blir det Stanna Kvar Molly Sanden.


/ Kram bsnort

Av Bsnort - 6 januari 2012 14:15

Hej igen!! 


Syrran och jag är på hennes rum och turas om att spela musik. Just nu är det Samma Himmel med Molly Sanden och nu blir det Smile Avril Lavinge. 

C&CO kommer strax och då ska vi äta lunch. Var typ bara det jag ville skriva. 


PS: Någon som vet hur en katt ska sluta äta hundmat? Våran katt gör det och vår förra ( nästan min ) katt dog av njursten som hankatter kan få om dem äter hundmat. Och han andades rossligt strax innan han fick det. Det lät typ som om han hade astmaanfall. Han var jättegammal, den här katten är bara 2 och ett halvt och andas rossligt han med. Snälla. Om ni har ett tips. KOMMENTERA DET!


/ Kram bsnort

Av Bsnort - 6 januari 2012 08:21

 Hej läsare!!

Hittade den här bilden på Google. Molly seriös, Eric inte lika seriös.


Aja, C&CO blev lite sena så jag bloggar nu! Har lite värk i armarna, varför? Bloggplatsen har blivit jätteliten för mig, vet någon hur otekniska jag ska göra för att få det normalt igen? Det är inget som försvinner när man stänger datorn för det kom igår och är ännu mindre nu. Toppen. 

Har vaknat precis i alla fall och har inte ätit frukost än. Har kollat på bloggarna jag brukar kolla på: 


blogg.veckorevyn.com/mollysanden/.

kenzas.se

fokis.se

kalasigt.wordpress.com

bsnort.bloggplatsen.se

fiddealskareric.bloggplatsen.se


Mycket bloggar för mig. 

/ Kram bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards