bsnort

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Bsnort - 1 januari 2012 18:46

Hejsan igen!


Det blir kanske ingen film men jag tror det blir pannkakor.


Jag och mamma kollar på varsin dator (samma märke!) och lyssnar på Melissa Horns nya skiva på Spotify, ( på min dator, pappa har fixat!  )


Glömde berätta igår när vi pkte hem från nyårsfesten så lyssnade vi på P1 och det var vågskvalp i typ.... mer än en kvart! Ingen sa någonting, bara vågskvalp, skvalp, skvalp. Man undrade lite var det var frågan om. 

Under tiden mellan förra inlägget har jag varit nere och fyllt i grejer i min nya almenacka. Lite som kommer hända i januari och så födelsedagar och namnsdagar tog ju en del plats. Det är så många som fyller! Ja, det är ju rätt logiskt, kanske ni tänker men tänk lite till. Liksom, om man frågar mamma/pappa "när fyller farfar?" t.e.x så kanske dem säger ett datum och sen "samma dag som....". Tyck jag är knäpp om ni vill. I alla fall hittade jag massa finisar som ska få en uppskrivning i min almenacka! 


Fortsätt med fin kväll!!!!

/ Kram bsnort


  

Av Bsnort - 1 januari 2012 16:58

Är ni med? 


Här kommer JTWYA med honom. Som jag skrivit förut, perfekt låt för oss som känner oss deppiga. 

Bara älskar den. Passar för Edward och Bella. ( Den är soundtrack i Breking Dawn part 1.)


Min fot har somnat. Bara så ni vet. 

Ah, ikväll ska vi nog kolla på film här hemma och äta pannkakor, något jag längtat efter. 

Förresten, vad tycker ni om nya designen när färgerna passar lite bättre med nya headern. Om ni frågar mig alltså. Ni kanske tycker det suger. Hur som helst älskar jag den också. Headern kansek inte blev världens proffsigaste, men det var den första jag gjorde i Paint så ha lite medkänsla. 

Det är Sally Santesson på, så jag bara undrar såg ni att Maria Lundqvist var med på Eldsjälsgalan? Najs och rolig som vanligt. 

Nu ska jag sluta. 


Ha en finis kväll

/ Kram bsnort


Av Bsnort - 1 januari 2012 16:44

Hej bloggen!


Har badat och letar efter covers på mina favoritlåtar av Bruno Mars. ( "Just The Way You Are"& "It Will Rain".) 

Hittade två stycken som jag gillar, en tjej som är tio och en som gjort en musikvideo. 



Stor röst för att vara så liten. 

Också big voice. 

Bruno Mars med dem låtarna lägger jag upp i ett inlägg efter det här, för annars blir det hackigt. 

Så ses snart!

Av Bsnort - 1 januari 2012 09:44

Gott nytt år!


Välkommen 2012! 

Vi var på fest igår och förlåt om ni inte fick några inlägg. Vi sände upp raketer och kohmloyer. 

Och jag träffade massa söta kattungar, det var evigheter vi hade såna hemma!


Nu till 2012 så har jag som sagt bytt design men jag filar lite på färgerna för när jag gick in på bloggen idag såg jag att det inte passade det minsta. 

Kommentera och ha ett härligt gott nytt år. 


/ Kram bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards