bsnort

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Bsnort - 9 januari 2012 14:44

Hej på er!


Jag kollar på Twilight och funderar på att kolla på Trassel sedan. En filmtittardag såhär dagen innan skolstarten. Jag har redan packat väskan. Woho. 

Vad gör ni idag då? Kollar på film ni med? Fixar för skolan? 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. 

Återkommer. 


/ Kram bsnort

Av Bsnort - 9 januari 2012 10:02

Hej!


Jag bloggade inte igår, förlåt!!!! 

Vi var och kollade på The Stig-Helmer Story. Den var jättebra och jag och syrran tyckte det där stycket med killen och Stig på polisstationen var superkul!

Sedan var vi och handlade och mamma köpte Glee första avsnittet som jag och syrran kollade på sedan.

Det var jättebra också. 


Idag när vi kom ner så hade hunden pissat och skitit på golvet+mattan. Jättebra det med. Inte. 

Nu äter vi frukost och idag ska jag nog jobba lite matte och städa lite och packa skolväskan och så. Jullovet är slut imorgon....


/ Kram bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards