bsnort

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Bsnort - 7 januari 2012 17:28

Hej!


Känner mig fortfarande rätt piss, men jag bloggar ändå. Många lovade på nyårsafton att detta ska bli ett så bra år! Det hoppas jag med, men händelsen idag var defintivt ingen bra start. 

Nu ska jag nog läsa eller kolla på film och imorgon blir det matte.

Jippie.... 

Känner mig lite misslyckad och sur på mig själv också. Why, why, why, why?

Ha det fint. 


/ Kram bsnort


Av Bsnort - 7 januari 2012 14:23

Hej. 


Jag skriver ett inlägg för jag måste skriva av mig. Jag mår just nu piss och mamma och jag lyssnar på Spotify och mammma lagar mat. Jag vill inte berätta just nu vill jag skrika, sparka och slita sönder något. 

Hur som helst ska jag inte göra det. Jag bara sitter här just nu. Lugnar ner mig och är förnuftig. 


 

Ha en fin dag. Fånga ögonblicket och carpe diem och allt annat vad det heter. 


/ Kram bsnort


Hej

Av Bsnort - 7 januari 2012 09:47

Fick ett besked som troligen kommer göra att jag inte återkommer på hela dagen. 

Ha en fin dag. 

Av Bsnort - 7 januari 2012 09:38

Hopp!


C&CO sover så jag bloggar. Klockan är tjugo i tio. Ska försöka äta frukost snart för jag är väldigt hungrig. 

Har kollat vanliga bloggar och ska försöka sätta på värmen också för jag fryser med. 

Aja, nu ska jag inte gnälla. Vi hade superkul igår kväll utom att pappa spillde rödvin på mina jeans och t-shirt men jag tog på mig onepeace så kunde kvällen fortsätta. 

Alla kan göra sina misstag. 

Vi kollade på film Glee och någon Alla Hjärtas Dag-film där massa skådespelare jag kände igen var med. Brukar inte hända så ofta. 


Ha det fint!

/ Kram bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards