bsnort

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Bsnort - 13 januari 2012 19:17

Hejsan!


Jag kollar på Systrar I Jeans fast på engelska med svensk text. Jag är så kass på engelska att jag måste ha text.   Min syrra är asbra på engelska.  

Här kommer lite bilder på tjejerna. Carmen, Lena, Tibby och Bridget.

       Bridget är hon med ljust hår, Lena hon med lång, blommig kjol, Tibby hon med svarta kläder och Carmen den med rosa byxor. 


För övrigt, mamma jobbar, pappa är hemma, syrran och jag har ätit chips.

Imorgon ska jag nog kolla på lite foton och i min fotobok från när jag var liten för att kunna snoka fakta till självbiografin. Jag skrev några sidor men ska nog börja om. Hur ser ni mig, läsare? Hemsk, rolig? Kommentera gärna så jag kan ta med det. Typ, vad mina bloggläsare tycker om mig eller något.


Hejdå och ha en fin kväll

/ Kram bsnort



   

Av Bsnort - 13 januari 2012 15:44

Hej!


Horoskop är mysko grejer. 

Jag sökte nyss på drakens år, eftersom jag är lejon som stjärntecken är jag alltså draken i Kina. 

Jag läste lite om drakar och vissa saker passar mig och många inte! 

Som att draken inte är hemmakär t.e.x. 

Jag gillar att vara på stan och så, men jag sitter helst i mitt rum, i köket eller vardagsrummet. Hihi. 


Idag berättade dem i skolan att vi ska göra en självbiografi, det verkar kul. Har redan börjat och ska hem nu och ska söka foton och fakta!!!! Om myself. 

Släng dig i väggen, Zlatan här kommer Bsnort med sin självbiografi! Nej, jag skojade bara. Du kan hålla dig från väggen ett tag till du, Ibrahimovich. Jag ska inte ens sälja min i bokhandel och din finns på Rusta, bokhandeln och allt vad det är. 

Aja. 


/ Kram bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards