bsnort

Alla inlägg under december 2011

Av Bsnort - 2 december 2011 20:06

Hej läsare!!


Jag har städat och kollat på lite film på YouTube och läst lite och varit i skolan idag. Äntligen kom Laura Trenter efter nästan en månads väntan. 

Jag mår piss och har jätteont i mitt huvud. 

Fick det helt plötsligt så nu ska jag blogga klart, ta en Panodil och lägga mig på sängen och läsa "Tvillingsjälar" av Jacqueline Wilson en julklapp från förra året. På tal om Jacqueline så var det bokcirkel i onsdags och jag ska lägga upp böckerna vi tipsade om, men inte nu. 

Lyssnar på Enya. 


Kollade på Julkalendern imorse, den är jättebra. 



Kram

bsnort


Av Bsnort - 2 december 2011 07:06

Det är december!!!!

Och det ska snöa den 5. Och så hade jag 90 läsare på min blogg i november TACK! Kan ni fixa 100 stycken nu?

Och den sjätte är det jubileeum!!!!

Av Bsnort - 2 december 2011 06:58

Hej läsare!!


Igår kväll visade vi upp musikalen två gånger, (några klasser och föräldrarna.), och det blev succe båda gångerna. Det är väl det om fröknarna är tårögda? Eller har jag fel? Det kanske var fullständig katastrof? Nej, dem sa att dem var jätteimpade så då får vi väl tro dem. Men vem kunde tro att det skulle bli så mycket att plocka undan sista gången? Svar: Ingen!

Men alla fick varsin blomma av fröken när vi visat upp för föräldrarna. 

Blommorna är av någon sorts plast som liknar glas. 

Eller glas som liknar plast. Men det var ruskigt kul! 

Nu måste jag sluta för jag måste plocka undan frukosten för jag vill hinna kolla på julkalendern. 


PS: Idag har jag världens tungaste väska för jag har en del böcker att lämna till biblioteket. 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 1 december 2011 07:35

Hej läsare!!


Är inne på Spotify och najsar runt medan jag bloggar och så. Ska ut till bussen snart och har kollat på julkalendern och så. Den verkar bra. 

Bella grymtar här i soffan och huset hör "Moves Like Jagger". Idag är det två uppvisningar av musikalen. Alla veckor av slit. Jag är inte så nervös men blir nog det senare! Nu kommer "Decode" av Paramore, soundtrack till vårt älskade Twilight. 


Ni kanske tycker jag är tjatig, men kom igen nu F! Ryck upp dig, gumman! 



Kram alla underbara!

Bsnort


Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards