bsnort

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Bsnort - 12 december 2011 19:30

Hej läsare!! 


Har varit hos kaninerna och läst lite i "En Prinssesas Dagbok 7-Partyprinsseasan".   

Funderar på att läsa "Det Blåser På Månen". Syrran har läst den, men har någon annan läst den som tycker den är bra? Kommentera eller skriv en fråga. 

Hur går det för er med julklappar? Jag har skrivit en lista med folk som jag ska ge julklappar och måste pricka av.   

Vi ska julhandla i helgen så det blir väl delvis då som många av klapparna blir klara. Vissa klappar gör jag själv i år, det brukar jag inte göra. Kom på att jag skulle göra det när jag skulle göra en liten present till min lillkusin.   

Idag i skolan var jag i biblioteket och läste lite i en Julia-tidning om Twilight och lånade fyra böcker. 

"Håll Huvudet Kallt-Ett Fall För Heather Wells" av Meg Cabot

"Kapitulera omdelbart eller dö" av Sanne Nässling

"Beastly Ett Odjur" av Axel Flinn" & en prinsessas dagbok som jag skrev om  , också av Meg Cabot. 


Och lite sent, böckerna vi tipsade om på bokcirkeln. 

Av Bsnort - 12 december 2011 18:15

Hej läsare!!


Har varit i skolan och glömde min virkade halsduk så hämtade den och missade bussen. 

Pappa hämtade mig och sedan har jag ätit mellis, och kollat på datorn och läst lite och nu lyssnar jag på Spotify och syrran kollar på Shane Dawson. 

Hade stressigt idag på slöjden, det är ju julklappstillverkan på gång här!! Gjorde nästan tre skruvar. Ska fixa lite på den tredje, skruva alla tre och sätta i nyckelring och sedan är jag klar. Det är bra för nästa gång är sista lektionen innan jullovet. 

Skriver mer senare!


Ha det så fint!!!! 


Kram

bsnort

Av Bsnort - 12 december 2011 07:01

Hej läsare!!


Hamnade i bråk med syrran precis, hur lättretlig är inte hon? Aja, men gå i alla fall in på pluggmusik.se och leta reda på "Min Livboj" och rösta så syrran får en Ipad. Min hemliga julklapp till henne som jag troligen kommer ångra någon gång i framtiden men rösta i alla fall. 

Ska nog kolla på Julkalendern nu, och äta frukost, sedan blir det nog faktiskt, för ovamligheters skull, Eva&Adam säsong 1. 

Snart kommer syrran så hon får inte se att ni ska rösta. 


Ha en finis dag!


Kram

bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards