bsnort

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Bsnort - 10 december 2011 10:07

Hej igen!


Lyssnar på "Decode" av Paramore, som jag skrivit förut, Twilight Soundtrack. 

Har kollat på julkalendern och sedan ska jag mata kaninerna. 

Idag blev det limpa med smör och ost till frukost med Multivitaminjucie och ostbollar och lite tacochips till efterätt som jag fick av mamma igår.  

Jag och syrran kör vårat musikmaraton. Vi har uppe Spotify och Youtube på två olika datorer och kör varannan låt. Eftersom vi har så olika musiksmak, (utom vissa låtar/artister,) så blir det rolig blandning.  

Pappa kör vissa låtar ibland också.   

Upptäckte nyss att Vildsvin inte finns på Spotify.  

Katten tror nog att vi är galna för han sitter och glor på oss som bara katter kan!

Snön har nästan smält bort och det är synd för jag längtar riktigt mycket efter ett halvmeter tjockt snötäcke överallt.

Oroar mig lite för luciatåget för näsan rinner fortfarande lite. Okej, mycket men jag får snyta mig innan.

Hostar nästan inte alls, men när jag gör det så låter jag som en valross.

Får ta astmapuff innan också för när jag är förkyld får jag astma. Och när jag anstränger mig för mycket. 

Det bästa är att jag inte smittar längre.


Kram

bsnort    

Av Bsnort - 10 december 2011 09:59

Hej igen!


Amanda vann. 

Jag tyckte det var bra. Förlåt, men jag tycker Robin verkar lite mesig. Som om han liksom inte kommer klara sig i artisvärlden. 

Fast jag fattar inte varför alla måste ha halvnakna dansare som kråmar sig framför dem hela tiden. 

Idag ska jag lussa med kören och innan dess vet jag inte vad jag ska göra hittills. ><

                                                                                                                                                                     O

Kram

bsnort

Av Bsnort - 10 december 2011 09:48

Hej läsare!!


Bli inte sura. 


Jag fick min första "hat"-kommentar idag. Någon skrev Du suger. 

Ursäkta, men ni som inte gillar min blogg, skulle ni kunna undvika att lämna elaka kommentarer, och sluta läsa bloggen istället?

Please?


Kram

bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards