bsnort

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Bsnort - 9 december 2011 08:19

Hej läsare!


Brukar inte skriva kursivt men nu ska jag börja med det ibland. Inte särskilt intressant förändring men i alla fall. 

Har inte så mycket att skriva men skriver i alla fall av någon töntig anledning. 

Så töntig  jag! o-O  

Här är två bilder!

 Den här kudden önskar jag mig i julklapp. Den heter "AWESOME". 

Visst är den fin?

 Här är en bild från "New Moon". 

Det är några som är med. det är Cullens, nästan alla varulvar, Bellas kompisar, Bella och Victoria&Laurent. 


Kram

bsnort


Av Bsnort - 9 december 2011 07:56

Hej läsare!!


Kollar på Solsidan och är sjuk igen. 

Idag hade jag tänkt mig att kolla på film och kanske tillverka lite julklappar. 

Det är faktiskt julafton om två veckor och en dag! 

Så ni sitter jag här och betraktar Freddes grillning, Mickans "stress"-utslag, Alexs desperata försök att hitta Ballerinakex och Annas jättemage. 

När jag blir frisk ska jag göra vinterpremiär med min halsduk. ( Den blev längre än jag!)


Kram

bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards