bsnort

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Bsnort - 7 december 2011 14:46

Hej läsare!!


Fortfarande sjuk, samma symptom som förut. 

Har badat, kollat på hela säsong 2 av Mia&Klara, läst, ätit och nu kollar jag på "Eva&Adam Fyra Födelsedagar Och Ett Fiasko". 

Snön är kvar men den smälter långsamt. Och det som skulle bli snöstorm idag. Hoppas det kommer. 

Ändrade till svart idag på bakrund och skrivbakrund som ni ser och då blev det automatiskt vit text. Vad tycker ni? Passade det ihop med headern och presentationen eller blev det totalo felo? Jag blev nöjd i alla fall. 

Katten sitter på bordet och vägrar gå ner vad man än gör. 

_________________________________________________________________________________________

Ja, nu har jag börjat kolla på Solsidan. Så är det när man är sjuk, man kollar mycket film. 

Blev färdig med en låda i måndags som jag hållit på med ett tag i slöjden. 


Kram

bsnort


Av Bsnort - 7 december 2011 08:07

Hej läsare!


Huvudvärk, rinnande näsa, svidhals och hosta. Kanske feber. 

Hemma. 

Kollar på Mia&Klara säsong 2 och har kollat på julkalendern för dagen. 

Vill jättegärna gå till sista gitarrlektionen imorgon så ska ta det riktigt lugnt idag. 

Det har snöat idag!!!! 

Nu ska jag kolla lite på Mia&Klara sedan hade jag tänkt leta reda på Robert Pattinsons och Kristen Stewarts adresser. 


Kram

bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards