bsnort

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Bsnort - 29 februari 2012 16:52

Filmer jag sett på bio i år: 

Alvin och Gänget 3 

Mästerkatten


Filmer jag vill se på bio i år: 

Isdraken

Snowhite and the huntsman

The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2

Ice Age 4



Jag vill se Jag saknar dig. 

Man gråter ju nästan till trailern redan!!


JAG SAKNAR DIG



ISDRAKEN


SNOWHITE AND THE HUNTSMAN


ETT KLIPP FRÅN BREAKING DAWN PART 2. (RÄTT SUDDIGT MEN ÄNDÅ)


ICE AGE 4


ALVIN OCH GÄNGET 3



PUSS IN BOOTS
 




/bsnort

Av Bsnort - 29 februari 2012 16:14

Nu är jag hemma från skolan och har ätit mellis och kollat lite på Google Translate för en ordlista till ett skolarbete om Italien. Idag ska jag nog kanske dammsuga och göra läxor. Och skriva in i en almenacka jag fått av mamma. Har inte sett den än, men ikväll kanske. 

Men först ska jag spela ett spel på datorn. 

F är på väg till London och jag saknar henne redan. Nu har hon varit sjuk hela veckan också, men ni fattar nog. 

Skriver mer senare. 

Puss påer!


/bsnort

Av Bsnort - 29 februari 2012 07:20

Hej på er, finisar!


Snart ska jag till bussen och i eftermiddag hämtar jag och mamma J och sedan ska vi kanske in till bibblan och köpa lite grejer när vi skjutsar syrran till japanskan. 

Jag är kontrollgalen. 

Nej, jag skojade bara, men jag vill ha kontroll över vad som händer i almenackan annars blir jag skitstressad och nu har vår väggalmenacka i köket gått ut. 

Den fanns bara till januari 2012. 

Dessutom kan jag inte ta med min väggalmenacka som jag har i mitt rum till skolan, precis. 

Aja. Ha en superfindag!


/ bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards