bsnort

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Bsnort - 8 februari 2012 07:44

Hej på er! 


Idag ska jag ha utvecklingssamtal. Jippie. Och sedan på matten, lyssnar jag på Spotify på musiken. Och mobilen kanske inte hinner ladda färdigt. Jippie igen. 

Vilken toppendag! 

Annars är det musik, det ska nog bli kul, med att vi ska spela in en skiva snart. 

Gå in på fiddealskareric! Jag har gjort hennes nya header. En av mina första i pizap. Vad tycker ni?

Pröva pizap.com också förresten. 

Hunden jagar katten. 

Och våra kaniner gillar müsli. Müsli!? Äter era kaniner det?

Syrrans kanin var extra förtjust i bananbitarna. Han kanske vill bli mer exotisk?

Snart ska vi ut till kaninerna med varmvatten, för vattnet i deras skålar fryser. 


Ha det gött så skriver jag snart igen. 

/Kram bsnort


(Håll tummen (INTE TVÅ) för att min mobil ska få glädjeryck och ladda massor på typ en halv minut.)

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards