bsnort

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Bsnort - 26 februari 2012 21:10

Har inte skrivit på sportlovet. :-(

Men nu kommer resten av min vecka nu istället!


TISDAG: Gå på stan med F och jag köpte en ny dagbok med nyckel. Äta lunch med familjerna, sedan gick jag och F på Alvin&Gänget 3. Väldigt bra film, se den ni som inte har sett den!


ONSDAG: Slappardag. Packade. 


TORSDAG: Åkte till kusiner och hade supertrevligt med hela familjen!


FREDAG: Jag och syrran åkte till mormor och morfar, mamma till jobbet. 


LÖRDAG: Mormor, morfar, syrran och kusin till "En Cirkus Variate!" Superfint! Skämt, jonglering, jojjo, akrobatik, eld och musik. 


SÖNDAG: Jag och syrran och mamma åker hem. Hem ljuva hem. 


Jag har badat och ätit plockmat med hela familjen. Imorgon-skola. Trist!

Jag och syrran har börjat skriva en berättelse, som min kära syster ritar till. Idag fick en liten kick och tänkte försöka spela in en film av den, men vi lade ner idén. 

Liten bildbomb Alvin och Gänget 3. 

     




Puss&Kram

/bsnort 


Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards