bsnort

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Bsnort - 5 februari 2012 08:45

JAG SKÄMS OCH JAG SKA SKÄMMAS!


Jag har inte hunnit skriva och jag MISSADE Melodifestivalen för vi var på en fest hos en släkting. 

Molly Sanden var inte med ikväll, va? För henne vill jag inte missa! 

Jag kollar typ aldrig på TV så jag får ingen reklam alls om när det börjar och vilka som är med. 

Men Sean Banan är verkligen inte min favvo som honom var jag faktiskt glad att jag missade. Visst, det är bra att han säger att man kan vara muslim och ändå vara så vild som han är, men han är för mycket. FÖR MYCKET!

Han skämmer liksom bara ut sig, tycker jag. Det är bra melodi i vissa låtar, men, men. 


Under dagarna har jag städat, varit på fest och kollat på The Adventures Of Tintin.

Den är najs. 

Kapten Haddock är ju bara så najs. Och syrran höll på att bli galen när jag hela tiden frågade vart Milou (Snowy i engelska versionen) var när jag inte såg honom. Det blir inte lika kul utan honom. Och Tintin var också kul. 

Men det var lite väl långa förtexter. 



Sedan ska jag äta frukost och kolla på Camp Rock och dammsuga, för igår städade jag bara bokhyllan, dammade och skrivbordet. Tro mig, min bokhylla är enorm. Och jag har fler böcker i skåpen under sängen.


/ Kram bsnort

    

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards